ראבלו של בני שניידר ורמי תמיר גייסה 15 מיליון דולר

הגיוס התבצע משלוש קרנות הון סיכון אמריקניות שפועלות בישראל: סקויה, NVP ובסמר ■ הפתרון של החברה הוא תוכנה שמספקת הפרדה בין הסביבה הטכנולוגית בענני המחשוב השונים לבין האפליקציה שאמורה לרוץ עליה

חברת ראבלו (Ravello) של בני שניידר ורמי תמיר, הודיעה הלילה (ד') על השלמת סבב גיוס נוסף של כ-15 מיליון דולר. הגיוס התבצע משלוש קרנות הון סיכון אמריקניות שפועלות בישראל: סקויה, NVP ובסמר, כאשר בסמר הצטרפה בסבב הנוכחי. סה"כ גייסה החברה עד כה 26 מיליון דולר מהקרנות, ממשקיעים פרטיים וכן משניידר ותמיר עצמם.

ראבלו יצאה לדרך ב-2011, כשלוש שנים לאחר ששניידר ותמיר, שמכהן כמנכ"ל, מכרו את הסטארט-אפ הקודם בו היו מעורבים - קומראנט - לחברת רד האט. במשך רוב שנת הפעילות הראשונה שמרו בחברה על הטכנולוגיה של ראבלו מתחת לרדאר, מלבד הכיוון הכללי לפיו היא תהפוך את מחשוב הענן ליעיל יותר עבור מרחב המחשוב הארגוני.

הבעיה המרכזית אליה מכוונת ראבלו היא התמודדות עם סביבת הפיתוח השונה בין ענני המחשוב. לפני מספר חודשים, חשפה החברה את הכיוון המדויק: ראבלו נשארת בסביבה הטכנולוגית אותה הכירו המייסדים היטב במשך העשור האחרון - וירטואליזציה.

הפתרון של החברה הוא תוכנה שמספקת הפרדה בין הסביבה הטכנולוגית בענני המחשוב השונים לבין האפליקציה שאמורה לרוץ עליה (Cloud Application Hypervisor). הפתרון מספק מעין מעטפת שנעה עם האפליקציה בין סביבות המחשוב השונות, אם בארגון עצמו, אם במחשבי חוות שרתים מרוחקות.

כרגע משתפת החברה פעולה עם מספר ספקיות גדולות ענני מחשוב: אמזון, HP ו-Rackspace. לפי אתר האינטרנט של החברה היא מונה כעת קרוב ל-35 עובדים, ועל שאיפותיה אפשר להסיק מההודעה לפיה "ראבלו מכוונת לשינוי חוקי המשחק בשוק ענני המחשוב".