עודד בירגר ישמש כמשנה למנכ"ל רשות השידור

ניהל בעבר את פעילות ה-MVNO של המשביר ושימש עוזר מקצועי לשר התקשורת

עודד בירגר נבחר לשמש כמשנה למנכ"ל רשות השידור. ל"גלובס" נודע כי בירגר נבחר אתמול (א') לתפקיד, ואם הכול יתקיים כמתוכנן, הוא צפוי להיכנס לתפקיד בקרוב.

בירגר נבחר לאחר שהאדם הקודם שיועד לתפקיד, צחי מלאך, חזר בו למרות שכבר נבחר והחליט להישאר במשרד האוצר.

בירגר ניהל בעברו את פעילות ה-MVNO של המשביר לצרכן ושימש כעוזר מקצועי לשר התקשורת. בנוסף הוא שימש כמנהל מחלקת לקוחות עסקיים בסלקום וכסמנכ"ל שירות ומכירות בפלאפון.

תפקיד המשנה למנכ"ל רשות השידור אמור להפחית מסמכויות מנכ"ל הרשות, בעיקר בכל הנוגע לניהול בפועל של הרשות. על-פי הגדרת התפקיד, המשנה למנכ"ל אמור להיות אחראי "בהתאם להנחיות המנכ"ל לתפעול השוטף של רשות השידור בכל התחומים - מלבד נושאי התוכן".

יו"ר רשות השידור, ד"ר אמיר גילת, הדגיש את החשיבות הרבה של התפקיד, שלא היה קיים ברשות השידור שנים רבות. "אנו עושים מאמץ להפוך את הרשות לארגון מודרני ויעיל, עם מבנה ארגוני חדש. המשנה למנכ"ל ירכז את פעילות מטה הרשות ויסייע למנכ"ל לרכז את על הפעילות שאינה קשורה בתוכן. בעידן הרפורמה יש לכך משמעות רבה, ואיוש השדרה הניהולית הבכירה באנשי מקצוע מהמעלה הראשונה תסייע לרשות להפוך לארגון עם שיטות עבודה וניהול חדשות".

בירגר הודה לגילת, למנכ"ל הרשות יוני בן-מנחם ולחברי הוועד המנהל שבחרו בו, ואיחל לכולם "הצלחה ביישום הרפורמה ושגשוגה של הרשות והשידור הציבורי".