מנורה מציעה מוצרי ביטוח לגיל השלישי עם הבטחת תשואה

קבוצת הביטוח והפיננסים מציעה מוצרים חדשים בתחום ביטוח החיים והחיסכון ארוך הטווח הכוללים את ביטוח המנהלים‏ "‎TOP‎ סטטוס" ופוליסות המיועדות לאוכלוסיית הגיל השלישי - "‏TOP LIFE‏"

קבוצת הביטוח והפיננסים מנורה מבטחים בניהול מוטי רוזן, יצאה בימים האחרונים עם שורת פוליסות ביטוח חדשות, ובהן גם מוצרים חדשים בתחום ביטוח החיים והחיסכון ארוך הטווח הכוללים את ביטוח המנהלים‏ "‎TOP‎ סטטוס" ופוליסות המיועדות לאוכלוסיית הגיל השלישי - "‏TOP LIFE‏".

מנורה מבטחים מחזיקה בקרן הפנסיה הגדולה במשק, ובדומה ליתר חברות הביטוח היא נדרשה להציג השנה ביטוחי מנהלים חדשים וזאת בעקבות החלטת האוצר על ביטול הבטחת מקדמי תוחלת החיים החל מ-2013.

ביטוח המנהלים החדש יכלול מסלול "טופ 100", בו דמי הניהול מהצבירה יתחילו מרמה של 0.8% לשנה (לעומת מקסימום רגולטורי של 1.1%) לצד דמי ניהול של 4% מהפרמיה השוטפת, וזאת בשבע השנים הראשונות. לאחר מכן, דמי הניהול בפוליסות מהמסלול הזה יפחתו ל-0.7% מהצבירה עד השנה ה-15 לחיסכון, והחל ממועד זה הם יפחתו לרמה של 0.5% "בלבד" מהצבירה לצד 4% מהפרמיה - מתחת לדמי הניהול המקסימליים המותרים לגבייה בקרן פנסיה מקיפה "(עד 0.5% מהצבירה ועד 6% מהפרמיה‎(‎‏.במנורה מדגישים כי המוצר החדש פתוח לכולם, כאשר הטבת דמי הניהול כפופה לרכישת סכום ביטוח מינימלי של 100 משכורות, במסלול בו החיסכון מובא בחשבון.

במקביל, מנורה משיקה שורת מוצרי חיסכון לגיל השלישי הכוללים הבטחת תשואה והבטחת מקדם. במנורה מייעדים את המוצרים הללו ללקוחות המחזיקים בכספים נזילים בקופות גמל‎.‎‏ המוצר החדש מעניק ללקוח הבטחת תשואה להעברות חד-פעמיות של צבירה קיימת, לתקופות של בין שנתיים ל-15 שנים. ההבטחה הינה צמודה למדד וכוללת ריבית בהתאם לגובה התקופה המבוטחת. את הכסף ניתן לקבל במגוון אפיקי תשלום - קצבה לכל החיים או משיכה חודשית לתקופה מוגדרת מראש, כשישנה אפשרות למשוך את הכסף באופן חד-פעמי ("תשלום הוני‎"‎‏)