סופרין ותדהר רכשו החלק האחרון במגרש בגבעתיים

קבוצת סופרין ותדהר השקעות מימשו את החלק האחרון במגרש בגבעתיים ורכשו משטראוס את 10% הנותרים ב-16.5 מיליון שקל

קבוצת סופרין ותדהר השקעות סיימו לגבש את קבוצת הרכישה בפרויקט מגדל השחר בגבעתיים כאשר רכשו אתמול את 10% הנותרים משטראוס בעבור כ-16 מיליון שקל (לא כולל מע"מ), כך נודע ל"גלובס". בכך השלימו החברות את שיווק הפרויקט כולו.

רכישת הקרקע משטראוס התבצעה בשלוש פעימות כאשר סך עלות הקרקע כולה עומד על 190 מיליון שקל ללא מע"מ. בשלב הראשון מימשו סופרין ותדהר בספטמבר שעבר את האופציה לרכישת 80% מהקרקע בעבור 154 מיליון שקל (לא כולל מע"מ). לפני כשבועיים, בינואר 2013, מימשו החברות 10% נוספים מהקרקע בעבור כ-20 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) ואמש נעשה המימוש האחרון לגבי שארית הזכויות בקרקע.

מדובר בפרויקט העתיד להיבנות בסיטי של גבעתיים, ברחוב שפע טל, שיכלול מגדל בגובה 54 קומות מעל 5 קומות חניונים, שלושה מהם תת קרקעיים ושניים נוספים עיליים. מדובר במגדל המשלב שימושי מגורים, מסחר ומשרדים בהיקף של 149 דירות, 50 אלף מ"ר למשרדים ו-2,000 מ"ר מסחר. נכון להיום התקבל לפרויקט היתר חפירה ודיפון והעבודות במקום כבר החלו. החברה המבצעת היא תדהר בנייה והיקף ההשקעה בפרויקט כולו יעמוד על כ-700 מיליון שקל.

"סיימנו את מימוש הקרקע. ההשקעה במגדל השחר שהוא פרויקט דגל מבחינתנו, המשלב מסחר, משרדים ומגורים, היא דוגמא לתקוות הרבות שאנו תולים בקונספט השימושים המעורבים", אמר היום צחי סופרין מבעליה של קבוצת סופרין בעקבות פניית "גלובס", והוסיף כי "היתר הבנייה המלא צפוי להתקבל כבר בחודש הקרוב". עוד העריך סופרין כי הבנייה עתידה להמשך כארבע שנים.

גם בתדהר אישרו את השלמת הרכישה. "החלק הרביעי והאחרון בהסכם לרכישת הקרקע בפרויקט מגדל השחר בגבעתיים הושלם אתמול" נמסר מהחברה, "הלווי הבנקאי נעשה על ידי בנק הפועלים , ועבודות הקמת הפרויקט החלו".