ההפלגה שהפכה לסיוט: 4,200 נוסעי קרניבל קרוז נתקעו בלב ים

(עדכון) - "הקרניבל טריומף" נתקעה במפרץ מקסיקו עקב שריפה שפרצה בחדר המנועים, ויותר מ-4,000 הנוסעים סבלו במשך 4 ימים ממחסור במזון ומתנאים סניטריים קשים ■ היום הגיעה גוררת שתוביל את ספינת התענוגות לנמל מבטחים

אחרי 4 ימים של סיוט בלב יום יכולים אלפי הנוסעים על ספינת התענוגות "קרניבל טריומפ" להתחיל לנשום לרווחה. יותר מ-4,000 נוסעים הפליגו בספינת הפאר שנתקעה בתחילת השבוע במפרץ מקסיקו, בעקבות שריפה במנוע. אחרי דיווחים רבים על מחסור במזון ותלונות על "תנאים בלתי אנושיים", הגיעה היום (ה') הישועה בדמות גוררת שמובילה את הספינה לנמל במדינת אלבמה שבארה"ב.

הנוסעים התלוננו כי אין להם גישה לחדרי השירותים, וכי חסר אוכל על הספינה. רבים מהם, על-פי הדיווחים, חולים או חשים ברע. "זה פשוט סיוט", אומרת ויויאן טילי, שאחותה רנה נמצאת על הספינה. "היא סיפרה לי שהתא שלה מסריח מהעשן שנפלט מהמנוע".

השריפה גרמה לרוב הנוסעים לבלות את רוב זמנם על הסיפון במקום בחדרים. בחברת קרניבל קרוז, שבבעלותה הספינה, דוחים את הדיווחים על התנאים הקשים וטוענים כי הצוות, שסובל מהתקלה בעצמו, עושה כמיטב יכולתו לסיים את הפרשה במהירות וביעילות.

חברת קרניבל קרוז הודיעה היום כי כל השיוטים העתידיים של הספינה - מבוטלים. בחברה הודו כי הספינה סבלה כבר בעבר מתקלות טכניות.

"אנו יודעים שזה היה מסע ארוך מהצפוי בתחילה, אנו מתמודדים עם נסיבות מאוד מאתגרות", אמר המנכ"ל גארי קאהיל. "אנחנו מאוד מצטערים על החוויה שעברה על האורחים שלנו".

רשות הבטיחות בתחבורה האמריקנית פתחה בחקירת האירוע.