נץ רוכשת את בניין HSBC בפלורידה; המניה מטפסת 4.5%

הקבוצה בניהולו של צבי איציק, הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת הבניין תמורת כ-60 מיליון דולר ■ בניין HSBC במיאמי ביץ' הינו בניין משרדים בעל 6 קומות ונמצא בתפוסה מלאה של 15 שוכרים

קבוצת נץ, בניהולו של צבי איציק, מדווחת היום (א') כי חתמה על הסכם לרכישת בניין HSBC במיאמי ביץ' שבפלורידה, ארה"ב. תמורת הרכישה תשלם נץ כ- 60 מיליון שקל. מדובר בהרחבה של תיק הנכסים של קבוצת נץ . הרכישה הנוכחית, סמוכה ל"בית הרופאים", אותה מחזיקה החברה במיאמי ביץ. בתגובה להודעה מזנקת מניית החברה ב-4.5%.

בניין HSBC במיאמי ביץ הינו בניין משרדים בעל 6 קומות בשטח של כ-37,000 SF וכולל מגרש חניה בעל 51 מקומות חניה. הבניין נמצא בתפוסה מלאה והוא מושכר ל-15 שוכרים שונים בהסכמי שכירות הנעים בין שנתיים ועד עשר שנים.

ההכנסה השנתית הפנויה מדמי שכירות (NOI) הצפויה בגין הנכס נאמדת בכ-1.5 מיליון דולר אשר משקפים CAP של כ-10%. בנוסף להכנסות משכירות, נץ תחזיק גם במגרש הצמוד לבניין, אשר יאפשר הגשת תוכניות בניה נוספות ומהווה פוטנציאל השבחה עבור נץ. השוכר המהותי בנכס הינו HSBC Bank USA, אשר הסכם השכירות איתו מסתיים בעוד כשמונה שנים. ההכנסות מדמי השכירות המגיעים מ-HSBC מסתכמות בכ-50% מכלל דמי השכירות בנכס.

"אנו נכנסים לעסקה זו אשר מניבה תשואה שוטפת נאה ופוטנציאל לאפסייד עתידי נוסף מניצול המגרש הצמוד לנכס וכלול במסגרת עלות הרכישה. אנו מתכוונים להמשיך את פעילותנו בשוק האמריקאי ולאחרונה אף חתמנו על הסכם לרכישת השלד הבורסאי 'אלעד גלובל', במטרה לצקת לתוכו את פעילות הנדל"ן בארה"ב ולאפשר למשקיעים להיחשף לפעילות זו", אמר צבי איציק, מנכ"ל החברה.