שפע ימים: מבטיחים למשקיעים תשואה של 100% בשנה

הבוקר דיווחה החברה על 5 הסכמי השקעה בהיקף כולל של 777 אלף שקל, לפי מחיר של 57.4 אגורות למניה ■ המניה משלימה זינוק של יותר מ-100% בחודש

הטירוף סביב מניית שפע ימים נמשך. גם היום רושמת מניית החברה עלייה חדה במחזור גבוה ומשלימה זינוק של יותר מ-200% בחודש האחרון.

שווי שוק החברה עומד על כ-162 מיליון שקל.

הבוקר דיווחה החברה על 5 הסכמי השקעה בהיקף כולל של 777 אלף שקל, לפי מחיר של 57.4 אגורות למניה. במסגרת הסכמי ההקצאה התחייבה החברה למשקיעים, כי במקרה ובתום 12 חודשים ממועד הקצאת המניות הנרכשות בפועל לידי המשקיעים, לא יהיה שווין של המניות הנרכשות בגובה של פי שתיים מהסכום המקורי אשר הושקע על ידי מי מהמשקיעים בפועל תמורת המניות הנרכשות המיוחסות אליו, תקצה החברה למשקיע מניות נוספות בחברה, באופן ששווי סך כל אחזקותיו יעמוד על פי שתיים מהסכום המקורי אשר הושקע תמורת המניות הנרכשות המיוחסות אליו.

אם המשקיע ימכור במהלך 12 החודשים חלק מהמניות הנרכשות, תחול התחייבות זו של החברה אך ורק על יתרת המניות הנרכשות המיוחסות אליו שטרם נמכרו.

שפע ימים עוסקת, כאמור, בחיפוש וכריית אבנים יקרות בשטח צפון הארץ, בין השאר בנחל הקישון, והיא נמצאת בשליטת משפחת טאוב. מנכ"ל החברה הוא אברהם טאוב ויו"ר הדירקטוריון הוא שמעון הייבלום.