תערוכת הסלולר: פאווארמט מציגה מטען אלחוטי לאייפון 5

המוצר כולל נרתיק עם סוללה נוספת הנצמדת לאייפון ומכפילה את זמן העבודה ■ הערכה כוללת גם משטח טעינה נייד עם סוללה פנימית המאפשרת לטעון את האייפון מספר פעמים ולחלופין גם את האייפד באמצעות כבל

תערוכת הסלולר MWC בברצלונה נמצאת ביום השני שלה, כאשר חברות ישראליות רבות מציגות את המוצרים שלהן לבכירי התעשייה מהעולם. חברת דורסל פאווארמט הישראלית, המופיעה בקביעות בתערוכה, הציגה השנה את פתרונות הטעינה האלחוטיים שלה לאייפון 5 של אפל.

פאווארמט מוכרת כבר מספר שנים משטחי טעינה אלחוטיים בתקן PMA אשר מתחרה בתקן אחר - qi, הקיים היום בטלפונים של נוקיה ו-LG. דורסל פאווארמט מוכרת נרתיקים וסוללות הכוללות את התקן הטעינה האלחוטי למכשירים שאינם מגיעים עם התקן קיים. למשל, החברה מציעה נרתיקים לדגמי האייפון הקודמים וכיסוי תחליפי לגלקסי S3 של סמסונג.

המוצר החדש לאייפון 5 כולל נרתיק המספק את יכולות הטעינה האלחוטית, סוללה נוספת הנצמדת לאייפון ומכפילה את זמן העבודה של הטלפון. בנוסף, הערכה כוללת גם משטח טעינה נייד עם סוללה פנימית בהספק של 7000 מילי אמפר, המאפשרת לטעון את האייפון מספר פעמים ולחלופין גם את האייפד באמצעות כבל. עלות הנרתיק עומדת על 60 דולר ועלות הערכה בשלמותה נמכרת ב-130 דולר בארה"ב. מוצרי פאווארמט לא נמכרים באופן סדיר בישראל.

רשת טעינה אלחוטית

מלבד מכירה של נרתיקים ומשטחי טעינה אלחוטיים לצרכנים, פאווארמט מציעה פריסה של משטחי טעינה במקומות שונים בארה"ב. החברה נמצאת בפיילוט ברשת סטארבקס בבוסטון בארה"ב, יש לה כמה מאות משטחי טעינה במדיסון סקוור גארדן בניו יורק וגם בטרקלינים של חברת התעופה דלתא.

פאווארמט הציגה בתערוכה בברצלונה את פתרון ניהול משטחי הטעינה החדש שלה לחברות בשוק, שיוכלו לגבות תשלום חד פעמי, דמי מנוי או שימוש ללא תשלום ללקוחות שלהם, בבתי קפה וקניונים.

מבנה הרשת שפאווארמט מציעה מאפשר לעקוב ולקבוע תנאי שימוש עבור כל נקודת טעינה אלחוטית, באמצעות מערכת מרכזית אחת, מבוססת טכנולוגיית ענן. הפתרון יאפשר לעסקים שיש להם אלפי נקודות טעינה אלחוטית, לעקוב אחר דפוסי השימוש בהן, לבדוק את מצב המערכת ולספק תמיכה מרחוק.