נכשל ניסיון לפתור בעיית האנטנות הסלולריות בארץ

כישלון נוסף למשרד התקשורת: המכרז לבחירת חברת ייעוץ לנושא הטיפול בבעיית האנטנות הסלולריות הסתיים ללא הצלחה לאחר שלא נמצאו חברות שאין להן קשר לחברות הסלולר

כישלון נוסף למשרד התקשורת: המכרז לבחירת חברת ייעוץ לנושא הטיפול בבעיית האנטנות הסלולריות הסתיים ללא הצלחה לאחר שלא נמצאו חברות שאין להן קשר לחברות הסלולר.

גורמים בכירים שהיו מעורבים במהלך סיפרו ל"גלובס" כי לאחרונה ביקשו בינת שוורץ, האחראית על מינהל התכנון במשרד הפנים, יחד עם מנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר-טל, לשכור חברה שתבחן כיצד מוקמות אנטנות בעולם ומה ניתן לעשות עם השוק הישראלי שבו רשויות השלטון אינן מאפשרות למפעילים הוותיקים להקים אנטנות.

נציין, כי הבעיה להקים אנטנות מקשה על המפעילים לעמוד בדרישות הכיסוי להן הם מחויבים. כמו כן, נוצרת פגיעה בביצועים ובשירות שכן החברות זקוקות לתדרים נוספים כדי לעמוד בביקושים.

משרד התקשורת מסר כי "המשרד פנה ל-8 חברות בבקשה לקבל הצעות למתן שירותי ייעוץ בדבר גיבוש אסטרטגיה לאומית בנושא תשתיות תקשורת אלחוטית תאית. בשל ניגודי עניינים וסיבות כלכליות, רוב החברות לא הגישו הצעה. המשרד ממשיך לפעול על מנת לאתר חברת ייעוץ".