גדעון סער מגיב: "פרשת המכתב גרמה פגיעה קשה"

שר החינוך התייחס הערב לראשונה למכתב - המזויף כנראה - שבו הואשם ביחסים לא ראויים עם עובדת בלשכתו: "הימים האחרונים היו מאוד לא קלים לי וליקיריי"

יום למחרת הצהרת המפכ"ל על כך שהמכתב, שתיאר יחסים לא ראויים ששר החינוך קיים לכאורה עם עובדת בלשכתו, הוא מזויף - התייחס הערב (ד') השר גדעון סער להתפתחויות. בדברים שנשא בכנס ועידת איגוד התאגידים באילת סיפר על "פגיעה קשה" שנגרמה לו ולבני משפחתו בעקבות הפרשה.

"אני מבקש להודות מקרב לב לרבים כאן בקהל, כמו גם לרבים בציבור הרחב, שעודדו אותי ותמכו בי בימים האחרונים שהיו מאוד לא קלים - לי, ליקיריי ולאנשים נוספים שנפגעו".

על הנזק שנגרם לו אמר סער: "זו פגיעה שקשה לתאר. אני רואה שיושבים פה אנשים שמכירים זאת. אני מייחל לכך שנגיע לימים שכבוד האדם יחזור להיות ערך מוגן ותקף במדינת ישראל".

כאמור, אתמול (ג') אמר מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, כי "הבדיקה עד כה העלתה כי המסמך בוודאות מזויף. נצטרך כמובן להמשיך ולראות. יש עוד כמה פעולות לעשות ונחזור ליועץ המשפטי לממשלה. מי שמחליט על פתיחה בחקירה נגד שרים הוא היועץ, ונמתין להכרעתו".

המכתב נשלח ללשכת ראש הממשלה דרך תוכנה ייעודית המאפשרת לשגר פקס ממספר בלתי מזוהה. גורמים בליכוד טענו מלכתחילה כי מדובר במסמך מזויף והאשימו כי האחראי לכך הוא שר בכיר במפלגה שהיה מעוניין לחסל את הקריירה הפוליטית של סער.