המורדים הסורים חטפו אנשי או"ם באזור הגבול עם ישראל

כוחות אופוזיציה המכנים עצמם "יחידת ירמוּכ" הודיעו כי לקחו בשבי שיירה ובה כ-20 חיילים מכוח אונדו"ף, המוצבים בשטח החיץ בין ישראל לסוריה מאז תום מלחמת יום הכיפורים ■ זמן קצר לאחר מכן, אישרו באו"ם את הדיווח

עליית מדרגה באלימות במסגרת מלחמת האזרחים בסוריה: באו"ם אישרו כי 20 מחיילי כוח אונדו"ף (כוח הפיקוח על ההפרדה של האומות המאוחדות) נחטפו ברמת הגולן ומוחזקים על ידי המורדים.

החוטפים, שקוראים לעצמם "יחידת ירמוכ של המורדים", הודיעו כי תפסו את חיילי הכוח המוצבים באזור החיץ שבין ישראל וסוריה בעת שנעו בשיירה באזור. לדבריהם, הם יחזיקו בבני הערובה כל זמן שהיחידות של הצבא הסורי לא ייסוגו משטח רמת הגולן, בעיקר מנקודה שנקראה ג'בלה.

לפי שעה, אנשי האו"ם ישובים בתוך כלי הרכב והם לא יכולים לצאת החוצה. המורדים, מצידם, מאשימים את בני הערובה בסיוע לכוחות אסד, שמנסים להשתלט על הכפר ג'מלה.

מוקדם יותר הפיצו כוחות המורדים סרטון שבו נראית חולייה שמזהה מסוק של צבא סוריה ומשגרת לעברו טיל כתף. בתמונות נראית הפגיעה וההתרסקות של המסוק לקרקע.

הטיל ששוגר ופגע במסוק הצבאי הוא טיל מתוצרת סין והתקיפה המוצלחת בוצעה סמוך לבסיס חיל האויר ניירב ליד העיר חלב. בסרטון נראים שני חברי חוליה, כשאחד מחזיק את הטיל והשני מכוון אותו, כשברקע נשמעות קריאות "אללה הוא אכבר".

לאחר שיגור הטיל נראה השובל הלבן שלו ומיד אחר כך נראה הבזק ברגע הפגיעה במסוק. לאחר מכן רואים עשן יוצא מהמסוק הבוער ואת התרסקותו לקרקע.