קנדה ומרכז החדשנות בקיימבריג' הקימו מאיץ טכנולוגי חדש

חברה ישראלית נבחרה להיות בין שמונת הפרויקטים הראשונים שיפתחו את התוכנית ■ פלטפורמת licensale.com מבית ארזי גרופ הנה מערכת ממוחשבת המאפשרת לחברות מכשור רפואי להגיש ולקבל אישורי שיווק למוצרים בעשרות מדינות ברחבי העולם

ממשלת קנדה הודיעה היום (ג') על חניכת מאיץ טכנולוגי חדש בבוסטון, בשיתוף עם מרכז החדשנות של אוניברסיטת קיימבריג'.

בין 8 החברות הראשונות שנבחרו להוביל את המיזם, ניתן למצוא גם את קבוצת ארזי הישראלית, העוסקת בייעוץ לרגולציה בתחום הציוד הרפואי ויושבת כיום בקנדה. החברה השיקה ב-2012 את מערכת LICENSALE.COM, פלטפורמה ממוחשבת שעושה מהפכה בדרך שבה חברות מכשור רפואי ברחבי העולם מקבלות אישורי שיווק למוצרים בעשרות מדינות.

הינה מערכת מידע וניהול רגולטורי מבוססת ענן, שמאפשרת לחברות מכשור רפואי נגישות לכל המידע והשירותים הנדרשים בכדי להגיש בקשות ולקבל אישורי שיווק במגוון מדינות, מעבר לאישורים המקובלים באירופה ובארצות-הברית, ובכך מגדילה משמעותית את פוטנציאל המכירות שלהן, בצורה פשוטה, מהירה וזולה. עד כה, נאלצו חברות מכשור רפואי להסתפק באישורים במדינות מעטות בלבד, או הגישו בקשות לשיווק באמצעות מפיצים מקומיים במדינות שבהן רצו למכור.

הפלטפורמה הייחודית, שכיום משרתת מאות לקוחות מישראל ומהעולם, הופכת את החברות לבעלים של אישורי השיווק (ולא את המפיצים) וחוסכת לחברות את תהליכי האישור המסורבלים מול מומחי רגולציה מקומיים בכל מדינה ומדינה. בין החברות הענק שמשתמשות בפלטפורמה, אפשר למצוא את Fujifilm, Elekta, BD, Abbott, Physio-control, P&G ועוד, המשווקות אלפי מוצרים רפואיים הנמכרים ברחבי העולם.

בני ארזי מנכ"ל ויו"ר ארזי גרופ, אמר היום כי "הבחירה ב-LICENSALE.COM להשתתף בתכנית המאיץ של ממשלת קנדה ואונ' קיימבריג' היא ציון דרך משמעותי. חלק מהחברות הגדולות בעולם כבר משתמשות בפלטפורמה אבל אנחנו מכוונים בעיקר לחברות קטנות ובינוניות, המהוות למעלה מ 80% משוק הציוד הרפואי. דווקא עבורן השימוש במערכת הוא קריטי הן בשל המשאבים המוגבלים והן בשל החשיבות בזמן היציאה לשוק עם המוצרים. המערכת מנגישה ליזמים בצורה פשוטה את כל מדינות העולם, גם כאלה שהיזמים נרתעים מהן בשל קושי רגולטורי, תקשורתי ועוד".