יחימוביץ': "דנקנר מצטרף למועדון מגלחי הפנסיה של הציבור"

"אנחנו, ציבור החוסכים, ויתרנו לדנקנר על מחצית מהחוב שלו המגיע עד כדי מיליארד שקל - ואילו הוא שמר לעצמו את השליטה בחברה כאילו לא אירע דבר"

יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' תוקפת היום (ג') את מתווה הסדר החוב באי.די.בי , במסגרתו יוזרמו 235 מיליון שקל למחזיקי האג"ח ו-15% ממניות הקבוצה, כאשר השליטה תישאר בידי דנקנר.

"לאחר שבשנתיים האחרונות התגאה נוחי דנקנר בכך שאי.די.בי לא תגיע למצב של תספורת למשקיעים, כעת גם הוא מצטרף למועדון המפוקפק של בעלי שליטה המגלחים את הפנסיה של הציבור", מסרה יחימוביץ'. "מאחורי המתווה הטכני והמורכב של ההסדר באי.די.בי אחזקות מסתתרת אמת פשוטה: אנחנו, ציבור החוסכים, ויתרנו לדנקנר על מחצית מהחוב שלו המגיע עד כדי מיליארד שקל - ואילו הוא שמר לעצמו את השליטה בחברה כאילו לא אירע דבר".

יחימוביץ' תוקפת גם את המוסדיים וטוענת כי הם "עלולים להמשיך ולהשקיע כעת את הפנסיה שלנו בחברות של נוחי דנקנר, שימשיך לצחוק כל הדרך אל התספורת הבאה. אנו נילחם מהאופוזיציה כדי להגביל את יכולתם של מבצעי תספורות לגייס אשראי שוב ושוב, ולהגביר את אחריותם של הגופים המוסדיים בעת שהם מייצגים את החוסכים מול בעלי השליטה".