רשת am:pm משקיעה 4 מיליון שקל במיתוג מחדש

‎‎תשיק שפה חזותית חדשה תחת הסלוגן "בקיצור, ‏am:pm‏" ומועדון לקוחות חדש

‎‎הרשת העירונית ‏am:pm‏ יוצאת במהלך אסטרטגי למיתוג מחדש של סניפי הרשת. המיתוג החדש כולל שפה חזותית חדשה תחת הסלוגן "בקיצור, ‏am:pm‏".

האסטרטגיה בגיבוש השפה התקשורתית החדשה התמקדה ביצירת שפה חזותית שמבטאת את מכלול הערכים של המותג. הרשת השקיעה במהלך 4 מיליון שקל.

במסגרת המיתוג החדש הרשת משיקה מועדון לקוחות שבמסגרתו תציע מגוון הטבות והנחות.

המיתוג החדש יושם כבר בימים אלה בכ-20 סניפי הרשת, והשלמת המהלך בכל הסניפים צפויה להסתיים עד סוף הרבעון הראשון. ‏

ampm / צילום: smg שטרית מדיה גרופ
 ampm / צילום: smg שטרית מדיה גרופ