פרטנר תחל לשווק בקרוב את מכשיר ה-Apple TV

פרטנר נכנסת לעולם הטלוויזיה: תציע בקרוב חבילות משולבות של הסטרימר של אפל עם אייפד וחבילת גלישה

פרטנר נכנסת לעולם הטלוויזיה: ל"גלובס" נודע, כי החברה צפויה להשיק בימים הקרובים את מכשיר ה-Apple TV - בנפרד או בחבילה הכוללת אייפד מיני ואייפד רטינה בתוספת חבילת גלישה.

Apple TV מאפשר צפייה משותפת בתמונות, בקטעי וידיאו, במשחקים ובתכני בידור. מדובר באביזר משלים לחנות ה-iTunes של אפל, שמספק למעשה גישה ישירה לתוכן שמציעה החברה, כולל הזמנת סרטים והאזנה למוזיקה שנרכשה במוצרים אחרים של אפל, דוגמת האייפון.

מעבר לכך ש-Apple TV מאפשר לצפות בתוכן שנרכש בטלוויזיה, המכשיר כולל גם את טכנולוגיית האלחוט AirPlay של אפל, שמאפשרת להציג כל תוכן או אפליקציה שקיימים באייפד או באייפון על גבי מסך הטלוויזיה. כך, ניתן גם להקרין על המסך אפליקציות וידיאו דוגמת יו-טיוב או לחילופין לשחק במשחקים שבאייפון, כאשר הטלפון הנייד או הטאבלט הופכים לשלט.

עד כה ניתן היה להשיג את מזרים המדיה (סטרימר) של אפל דרך היבואנית הרשמית iDigital, אך בימים הקרובים פרטנר תתחיל לשווק את המכשיר גם ללקוחותיה. כיום נמכר המכשיר בחנויות iDigital בסכום של 520 שקל (לעומת 110 דולר בארה"ב), ועדיין לא ידוע כיצד תתמחר פרטנר את החבילה שלה.

נציי, כי בחודש דצמבר האחרון נפתחה חנות ה-iTunes בישראל, שמאפשרת לרכוש ולהשכיר סרטים. כך למשל, הסרטים "אמיצה", "זיכרון גורלי 2012" ו"ספיידרמן המופלא" עולים 60 שקל באיכות HD, בעוד שהשכרה עולה 18 שקל. סרט באיכות נמוכה יותר שלSD עולה 55 שקל, והשכרה - 15 שקל.

כמו כן, ישנה אפשרות לרכוש שירים בעלות של 2.90 שקלים עד 3.90 שקלים.