בראק קפיטל רכשה 1,011 יח"ד בגרמניה ב- 31.4 מ' אירו

לצורך מימון העסקה, החברה מנהלת מו"מ מתקדם עם תאגיד בנקאי גרמני לקבלת הלוואה בתנאי נון-ריקורס ובהיקף כולל של כ-24.24 מיליון אירו

חברת הנדל"ן בראק קפיטל פרופרטיז אן.וי (בראק אן.וי), ממשיכה להתרחב בגרמניה: החברה הודיעה היום כי חתמה על הסכם נוטריוני לרכישת 1,011 יחידות דיור במדינת North Rhine Westphalia, גרמניה, בתמורה כוללת של כ-31.4 מיליון אירו.

העסקה הכוללת את רכישת מלוא זכויות המוכרת בנכסים הנרכשים, מבוצעת ע"י חברות נכדות גרמניות בבעלותה המלאה של בראק אן.וי, וצפויה להשלמה בסוף חודש יוני 2013.

שטחם הכולל של הנכסים הנרכשים כ-53 אלף מ"ר והם מיועדים ברובם למגורים (שטח ממוצע ליח"ד כ-52 מ"ר). יצוין כי, נכון להיום, שיעור התפוסה של הנכסים הנרכשים עומד על כ-90% ודמי השכירות השנתיים (ברוטו) המתקבלים מכלל יחידות הדיור מסתכמים בכ-2.85 מיליון אירו. North Rheine Westphalia היא המדינה הפדראלית המאוכלסת ביותר בגרמניה ואחראית על ייצור כ-25% מהתמ"ג הגרמני.

בראק אן וי הינה החברה באמצעותה מרכזת קבוצת בראק קפיטל את פעילות הנדל"ן שלה בגרמניה. החברה נשלטת על ידי קבוצת בראק קפיטל המחזיקה בה כ-63%, ומנוהלת על ידי גל טננבאום ואופיר רחמים.

לצורך מימון העסקה, החברה מנהלת מו"מ מתקדם עם תאגיד בנקאי גרמני לקבלת הלוואה בתנאי נון-ריקורס ובהיקף כולל של כ-24.24 מיליון אירו. היתרה תמומן באמצעות ההון העצמי של החברה.

פרד גניה, ראש המחלקה הפיננסית בבראק קפיטל, אמר היום: "העסקה הנוכחית היא צעד אסטרטגי נוסף שמאפשר לנו להגדיל את תזרים המזומנים השוטף של החברה. אחד היתרונות היחסיים של החברה בביצוע עסקאות מסוג זה, היא הניסיון העשיר והמוכח שלנו בניהול נכסים מסוג זה, והסינרגיה בין הפעילויות והנכסים השונים שאנו מחזיקים באותו אזור המאפשרת לנו, בין היתר, למנף את הפלטפורמה הניהולית העומדת לרשותנו בנכסים נוספים באזור, לטובת ניהול הנכסים החדשים שרכשנו כעת".

בראק אן.וי. מתמקדת בשוק הנדל"ן בגרמניה. לחברה 36 נכסים מניבים על שטח בהיקף כולל של כ-565 אלף מ"ר ועם שיעור תפוסה ממוצע של 96% וכן חטיבת קרקע בהיקף של כ- 150 דונם במקום מרכזי בעיר דיסלדורף בגרמניה המיועדת לפיתוח שכונת מגורים בהיקף של כ- 1,000 יחידות דיור ופארק משרדים בהיקף של כ- 124 א' מ"ר. נכון ל-30 בספטמבר 2012 לחברה הון עצמי בסך של כ-1.03 מיליארד שקל. מניות החברה נסחרות במסגרת מדד תל-אביב 100.