מבני תעשייה מוכרת את בניין פריסקייל בהרצליה ב-200 מ' ש'

התקשרה בהסכם אופציה למכירת הבניין ■ אם תושלם העסקה, מבני תעשייה צפויה לרשום בגין המכירה רווח של כ-7 מיליון שקל, והתזרים הפנוי לחברה מהמכירה צפוי לעמוד על כ-80 מיליון שקל

חברת מבני תעשייה, שבבעלות איש העסקים אליעזר פישמן, הודיעה היום (ה') לבורסה כי התקשרה בהסכם אופציה עם צד ג' למכירת בניין "פריסקייל" באזור התעשייה הרצליה פיתוח, תמורת 200 מיליון שקל.

לרוכש ניתנה אופציה למימוש הרכישה בתוך חודש, תמורתה הוא שילם לחברה 250 אלף שקל. הרוכש רשאי להודיע לחברה על הארכת תקופת האופציה לשתי תקופות נוספות בנות 30 יום כל אחת, בתמורה ל-250 אלף שקל בגין כל תקופת אופציה נוספת. אם ירכוש, התשלומים האלה יקוזזו מהתמורה הכללית. אם לא ירכוש, התמורה ששולמה עבור האופציה לא תוחזר לו.

בניין המשרדים פריסקייל שבפינת הרחובות אריה שנקר ושדרות אבא אבן בהרצליה פיתוח, הוא בשטח כולל להשכרה של כ-37 אלף מ"ר (מתוכם כ-17 אלף מ"ר שטח עילי להשכרה וכ-20 אלף מ"ר חניון תת קרקעי) שווי הנכס בספרי החברה עומד על כ-193 מיליון שקל. פריסקייל מייצרת ומוכרת שבבים לתעשיית הרשתות וה-wireless ברחבי העולם, לשוק הצרכני והתעשייתי ולתעשיית הרכב. החברה שוכרת ממבני תעשייה את הבניין.

אם תושלם העסקה, מבני תעשייה צפויה לרשום בגין המכירה רווח (ברוטו לפני הוצאות מכירה ולפני מס) של כ-7 מיליון שקל, והתזרים הפנוי לחברה מהמכירה צפוי לעמוד על כ-80 מיליון שקל.

אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".