"רופא הסמים" הספרדי טוען: "ריאל מדריד חייבת לי כסף"

הרופא הוא אופמיאנו פואנטס, שנגדו מתנהל משפט בגין סימום שיטתי של ספורטאים ■ מועדון הכדורגל מכחיש והודיע: הוא מעולם לא עבד איתנו, נתבע אותו

רופא הספורט הספרדי אופמיאנו פואנטס עורר סערה גדולה במדינה במהלך סוף השבוע, לאחר שטען כי קבוצת הכדורגל של ריאל מדריד חייבת לו כסף.

נגד פואנטס מתנהל משפט ארוך, בגין חשדות ל"סיכון בריאות ציבור". פואנטס חשוד כי במהלך השנים סייע לסימום שיטתי של ספורטאים בענפים שונים, עם דגש על סימום של רוכבי אופניים. הוא נעצר לראשונה במהלך 2006 במסגרת "מבצע פוארטו" של רשויות החוק הספרדיות, יחד עם עוד ארבעה חשודים אחרים.

ביום שישי האחרון, לאחר שיצא מעוד דיון משפטי בעניינו, התראיין פואנטס לרדיו בספרד וטען: "ריאל מדריד חייבת לי כסף, אני רוצה שיחזירו לי אותו". עורך דינו הוסיף כי לחוב אין שום קשר למשפט המתנהל, והוא מיוחס לשנים 2007, 2008 ו-2009.

אלופת ספרד הגיבה בזעם גדול לטענות האלו: היא טוענת כי פואנטס מעולם לא סיפק לה שירותים רפואיים, וכי אין שום חוב שהוא אמור לקבל. בקבוצה הודיעו כי הם מתכוונים לתבוע את פואנטס בעקבות הדברים.

בריאל טוענים כי אם בכלל קיים חוב לפואנטס, הוא קשור לתביעה ישנה בה זכתה הקבוצה נגד העיתון הצרפתי "לה מונד", שפרסם כי התקיים קשר מקצועי בין הרופא לבין המועדון, במסגרתו הוא טיפל בשחקני ריאל. בית המשפט פסק נזקים בגובה 300 אלף אירו לריאל בגין אותו פרסום. פואנטס התבקש על-ידי ריאל להגיע להעיד באותו משפט כי לא התקיים ביניהם כל קשר.

בריאל מדריד אישרו כי קיבלו לאחרונה מעורך דינו של פואנטס חשבונית לדרישת תשלום - אך לא מתכוונים להעביר את הכסף, והעניין נמצא בהליך משפטי.