ג'ים קריימר טוען כי השוורים ימשיכו לדהור במניות הללו

הפרשן הבכיר של CNBC מעריך כי מספר מניות של קמעונאיות גדולות בוול סטריט ומניות "בלוצ'יפ" עוברות "הערכה מחודשת" ע"י המשקיעים ולכן ימשיכו את הגל השורי

משקיעים רבים תוהים האם הפיתרון למשבר בקפריסין סולל את הדרך לשוורים? ג'ים קריימר, הפרשן הבכיר של CNBC מעריך כי לפחות מספר מניות של קמעונאיות גדולות בוול סטריט ומניות "בלוצ'יפ" ימשיכו את הגל השורי שנגדע רק בשל המשבר בקפריסין. קריימר מסביר כי מניות אלה עוברות "הערכה מחודשת" ע"י המשקיעים, שעברו להתמקד במניות הערך הגדולות.

הפרשן הצבעוני של CNBC טוען שכאשר בוחנים את הגרפים של מספר חברות ענק בארה"ב, כדוגמת קימברלי קלרק , ניתן לראות שקיימת הערכת שווי מחודשת באותן חברות. "קימברלי קלרק היא חברה יציבה שמעניקה לך תשואה טובה", הוא מצהיר.

קריימר ציין גם את פפסיקו שהפכה לדבריו ל"מנצחת אמיתית" תחת הנהגתו של אינדרה מויי ולאחת ממניות הבלוצ'יפ שמסרבות לדעוך. לצד פפסי קריימר סבור שהמשקיעים "גילו מחדש" את מניית קוקה-קולה שלאחר שהבינו כי השווי הריאלי שלה גבוה מערכה בשוק.

קריימר טוען כי גם מניות חלשות יותר מראות סימני התאוששות והערכה מחודשת של המשקיעים. מניות אלה כוללות לדבריו את בסט-ביי , דולר ג'נרל ו-Bed Bath and Beyond. הפרשן הבכיר מסביר כי זהו סימן להתחזקות של סקטור הקמעונאות, וכעדות לכך מציין כי קרן הסל Retail Holders ETF שנסחרת סביב השיא של ה-52 שבועות האחרונים.