הכרטיסים הכי יקרים בספורט הבריטי

330 ליש"ט לגמר הצ'מפיונס ליג בוומבלי, 130 ליש"ט לגראנד סלאם בווימבלדון, ועוד: המחירים הכי יקרים שישלמו השנה על אירועי ספורט בבריטניה

מי שינסה להשיג כרטיסי כניסה לאירועי ספורט אטרקטיביים, סביר להניח שבסופו של דבר ייאלץ לעשות את זה בשוק השחור. לדוגמה, כבר היום נמכרים כרטיסים לגמר ליגת האלופות בוומבלי ב-25 למאי במחיר של כ-1,500 אירו לכרטיס, למרות שזהות הקבוצות בגמר עדיין לא ידועה.

אבל על כמה עומד המחיר הנקוב שאמור לשלם אוהד הספורט לאותם אירועי ספורט?‏‎ ‎‏"הטיימס" הלונדוני ניסה לענות על השאלה, כשבדק מי הם 10 ענפי הספורט היקרים ביותר לצפייה בבריטניה. הפרויקט כולל את הכרטיסים היקרים ביותר לצפייה לציבור הרחב (לא כולל כרטיסי ‏vip‏).

התשובה לא מפתיעה - גמר הצ'מפיונס ליג בוומבלי: הכרטיס היקר ביותר למשחק יעמוד על 330 ליש"ט. האירוע השני הכי יקר הוא מירוץ הפורמולה 1 שנערך בסילברסטון, עבורו נדרשו הצופים למחיר של 290 ליש"ט במקומות הטובים ביותר. האירוע הבא הוא גמר ליגת הראגבי המקומית, שנמכר עבור 155 ליש"ט.

כניסה למגרש המרכזי לגמר ווימבלדון תעלה 130 ליש"ט בלבד במקום הטוב ביותר (הסיכוי להשיג כרטיס כזה?‏‎ ‎שואף לאפס), ומי שירצה לצפות ביוסיין בולט וג'סיקה אניס שורפים את מסלול האתלטיקה בבבירמינגהאם בתחרות הדיאמונד ליג ישלם 120 ליש"ט עבור התענוג.