ועידת הנדל"ן: שיפור התחבורה יוביל לירידה במחירי הדיור?

מושב הדיון "תשתיות: מהמרכז לפריפריה וחזרה" שיתקיים במסגרת ועידת הנדל"ן של ישראל 2013 של "גלובס", שתיערך ב-9 באפריל 2013, יעסוק בנושא וינסה לבדוק מהם הדרכים לפיתוח תשתיות תחבורה, ואיך זה עשוי להשפיע על ההתפתחות האורבנית ושווי הדירות

בשנים האחרונות הוצגו לא מעט נתונים שהצביעו על כך שישראל היא בין המדינות הצפופות ביותר בעולם במונחים של מספר מכוניות לק"מ כביש סלול. הגידול המתמשך בקצב הבנייה, הקמת שכונות חדשות והפשרת קרקעות שעד כה היו מיודעות לצרכים אחרים, ממחישים את הקושי הקיים בתחום התחבורה והתשתיות. בנוסף, יש להתחשב גם במגבלת השטח של ישראל, והקשיים הפיסיים הכרוכים בהרחבה של תשתיות התחבורה במדינה.

מושב הדיון "תשתיות: מהמרכז לפריפריה וחזרה" שיתקיים במסגרת ועידת הנדל"ן של ישראל 2013 של "גלובס", שתיערך ב-9 באפריל 2013, יעסוק בנושא וינסה לבדוק מהם הדרכים לפיתוח תשתיות תחבורה, ואיך זה עשוי להשפיע על ההתפתחות האורבנית ושווי הדירות.

המשתתפים יהיו: טל אלדרוטי, השמאי הממשלתי הראשי; עוזי יצחקי, מנכ"ל משרד התחבורה; אשר גרין, סגן נשיא התאחדות בוני הארץ ויו"ר אגף בניה חוזית; עו"ד שירי חגואל, חברת מועצה ויו"ר החברה הכלכלית נתניה ויוסי גורדון, מנהל סקטור בניה ונדל"ן, בנק מזרחי-טפחות. המנחה יהיה משה ליכטמן, פרשן הנדל"ן של "גלובס".

ועידת הנדל"ן של ישראל 2013 של "גלובס" תציג את האתגרים הקשורים לענף הנדל"ן בישראל עם כניסתה של הממשלה החדשה. בוועידה ישתתפו בכירים מענף הנדל"ן ובהם יזמים, חברות קבלניות, מהנדסים, אדריכלים, שמאים, מתווכים, עורכי דין, רואי חשבון, משקיעים ועוד.

(ניתן לבקר באתר הוועידה)

לפרטים ולהרשמה *5988