חמה בוול סטריט: הודיעה על פעילות חדשה ומזנקת 15%

חברת משחקי האינטרנט וההימורים זינגה "מהמרת על היד האחרונה": הודיעה כי תשיק שני אתרי הימורים בבריטניה ■ ב-12 החודשים האחרונים איבדה מניית החברה יותר מ-70% מערכה

מניית חברת משחקי האינטרנט וההימורים זינגה , מזנקת הערב (ד') בוול סטריט בכ-14% ובמחזור ער, לאחר שהודיעה כי תקים שני אתרי הימורים חדשים בבריטניה. אנליסטים מעריכים כי מהלך זה עשוי לשפר את הכנסות החברה, שנפגעו אנושות לאחר דעיכת המשחק הפופלרי שלה בפייסבוק - "פארמוויל".

"אתרי ההימורים החדשים של זינגה הם בין מיליוני אתרי ההימורים האחרים בבריטניה", אומר מאט נסטו, בראיון לאתר הכלכלי "Breakout". "זה לא שאתרי ההימורים הם עניין חדש לבריטים, אך הם בהחלט חדשים לזינגה".

מארק פינקוס, מנכ"ל החברה ציין בכל הזדמנות כי תחום ההימורים המקווניםהוא הזדמנות מצויינת עבור החברה. אנליסטים טוענים כי הם מקווים שצעד זה ישפר את המאזנים של החברה וגם את אמון המשקיעים, שנפגע מאוד לאחרונה לאחר שחלק נרחב משדרת הניהול המוכשרת של החברה נטש את הספינה הטובעת של זינגה. האחרון שעזב את החברה הוא המנכ"ל הקודם דן פורטר, שהודיע אתמול על התפטרותו רק שנה לאחר שהגיע לזינגה.

שווי השוק של זינגה עומד על 2.6 מיליארד דולר כאשר כ-1.28 מיליארד דולר ממנה מורכבת ממזומן. לכן, לפי ההערכות בשוק זהו עניין שמצביע על כך שהמשקיעים לא נותנים יותר מדי אמון בעסקי ההימורים של החברה או בעסקיה האחרים. ב-12 החודשים האחרונים איבדה מניית החברה יותר מ-70% מערכה בשל הצניחה ברווחים.