"מדיניות דיור לאומית" תוצג בוועידת הנדל"ן של "גלובס"

בעיר חיפה תיבנה שכונת מגורים בת כ-5,000 יחידות דיור, אשר תהיה בה בניית עילית משולבת בדיור בר השגה (כ-30%) לזוגות צעירים

מליאת הפתיחה שתתקיים במסגרת ועידת הנדל"ן של ישראל 2013 של "גלובס" במעמד שר השיכון אורי אריאל ומנכ"ל משרד ראש הממשלה הראל לוקר תעסוק ב"מדיניות דיור לאומית".

מדיניות דיור לאומית ארוכת טווח, כזו שנותרת על כנה גם בעת חילופי שלטון, מאפיינת כל מדינה מערבית מתוקנת. הגיעה העת שגם בישראל תהיה מדיניות לאומית, ברורה וחד-משמעית, בתחום הדיור.

במליאת הפתיחה ישתתף גם יונה יהב, ראש עיריית חיפה. יהב יתייחס בדבריו לבנייתה של שכונת מגורים בת כ-5,000 יחידות דיור אשר תהיה בה בניית עילית משולבת בדיור בר השגה (כ-30%) לזוגות צעירים, על השבתם של הצעירים שעזבו את חיפה, על פיתוחה של העיר התחתית ועל הקמת פארק מדעי החיים שיאכלס חברות העוסקות במחקר ופיתוח בתחום.

עוד ישתתפו במליאת הפתיחה: ניסים בובליל, נשיא התאחדות בוני הארץ; עו"ד שרגא בירן, המכון לרפורמות מבניות; פרופ' יעקב נאמן, שר המשפטים היוצא; אלי יונס, מנכ"ל בנק מזרחי - טפחות; עופר קוטלר, מנכ"ל שיכון ובינוי ובנצי ליברמן, מנהל מקרקעי ישראל. המנחה יהיה דרור מרמור, עורך מוסף הנדל"ן של "גלובס". במסגרת המליאה יוצג סקר הנדל"ן הגדול של "גלובס" לשנת 2013 וייחשף איש השנה בנדל"ן.

ועידת הנדל"ן של ישראל 2013 של "גלובס" תציג את האתגרים הקשורים לענף הנדל"ן בישראל עם כניסתה של הממשלה החדשה. בוועידה ישתתפו בכירים מענף הנדל"ן ובהם יזמים, חברות קבלניות, מהנדסים, אדריכלים, שמאים, מתווכים, עורכי דין, רואי חשבון, משקיעים ועוד.

ניתן לבקר באתר הוועידה: http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=5323&leadid=454

לפרטים ולהרשמה 5988*