הרשות לני"ע פרסמה מכרז להפעלת חדר כושר

בתחילת החודש פרסמה הרשות מכרז פומבי להפעלת חדר כושר במשרדיה בירושלים ■ הרשות מעוניינת להתקשר עם ספק להפעלת חדר הכושר לתקופה של כשנתיים עם אופציה להארכת תקופת ההתקשרות

‎‎ברשות ני"ע, בראשות פרופ' שמואל האוזר, לא עמלים רק על הגברת האכיפה בשוק ההון המקומי, אלא גם שומרים על כושר גופני. ל"גלובס" נודע כי בתחילת החודש פרסמה הרשות מכרז פומבי להפעלת חדר כושר במשרדיה בירושלים, הממוקמים ברחוב כנפי נשרים. מהמסמך שהגיע לידי "גלובס" עולה כי הרשות מעוניינת להתקשר עם ספק להפעלת חדר הכושר, לתקופה של כשנתיים, עם אופציה להארכת תקופת ההתקשרות. לצורך כך פרסמה הרשות מכרז, שדמי השתתפות בו עומדים על 300 שקל. במכרז נכתב כי הרשות תשלם לספק הזוכה מדי חודש תשלום לפי תעריף שעתי, בהתאם להצעתו במכרז, כשהתעריף המינימלי לשעה יעמוד על 70 שקל (ללא מע"מ).

‏הרשות היא שתספק את מתחם הכושר, הנמצא כאמור במשרדיה בירושלים, ואת הציוד והמכשירים הנדרשים להפעלתו (ביניהם שני מסלולי ריצה, קרוס טריינר, אופני כושר חשמליים, משקולות ועוד). חדר הכושר שיופעל הוא לרווחת עובדי הרשות כולה, והם ייהנו ממנו ללא תשלום. במשך שעות פעילות חדר הכושר ינכח בחדר מדריך כושר מטעם הספק שיפקח על הפעילות, ינחה את המתאמנים ויבנה להם תוכנית אימונים. לרשות ניתנה הזכות לבחון מידי רבעון את שביעות רצונם של עובדיה המתאמנים מהספק וממדריך הכושר, בהתאם היא תוכל לשקול האם להעניק לספק תגמול כספי בנוסף לתמורה שהוסכמה.

‏‏מצבת כוח האדם של רשות ני"ע גדלה בהתמדה מ-2008 (שנת פרוץ המשבר הכלכלי האחרון), וכיום מועסקים בה 224 עובדים - עלייה של כ-46% תוך חמש שנים. תקציב הרשות מתבסס על האגרות שמשלמים לה הגופים המפוקחים על ידה, והיא אינה זוכה לתקצוב ממשלתי. ועדת הכספים היא שמאשרת את התקציב לרשות, ובדצמבר האחרון היא אישרה את תקציבה ל-2013, שיעמוד על 178 מיליון שקל.

‏מרשות ני"ע נמסר בתגובה כי "מדובר על חדר כושר קיים כפי שנהוג במוסדות ציבור רבים (כגון האוצר, בנק ישראל ועוד). חדר הכושר אינו פתוח במהלך שעות העבודה והוא משרת כ-170 עובדים. הכניסה היא ללא תשלום למעט השתתפות סמלית לכיסוי הביטוח". ‏