קלוז-אפ על החיים

"איכילוב" היא סדרה בלי פילטרים, משהו שעלול להיות קשה לצפייה

"איכילוב", יום ד' 21:00, "יס דוקו"

בשבוע שעבר, עת שודר הפרק הראשון של "איכילוב", לא פורסם הטור הזה, לכן מי שהחמיץ את הפרק הראשון, מוזמן להצטרף לסדרה כבר הערב, שכן מדובר בסדרה שעשויה להיכנס לכם אל מתחת לעור: אל הוורידים, אל הקרביים, אפילו לתוך המוח.

אני לא מחפש סופרלטיבים כדי לפאר את "איכילוב", אלא פשוט מכין אתכם לקראת מה שצפוי הערב ולאורך כל פרקי הסדרה המצוינת הזאת. במילים אחרות: אם ניתוח מוח בהרדמה חלקית בלבד, אם ניסור גולגולת, אם בטן פעורה לרווחה אינם כוס התה שלכם, תצטרכו כנראה לצפות בסדרה הזאת מבין האצבעות הפסוקות, המכסות על העיניים שכך רואות. למקרה שלא הייתי ברור: "איכילוב" היא סדרה בלי פילטרים. בלי מחיצות בדרך אל גיבוריה, רופאים צעירים (יחסית) שחורצים גורלות, ובלי מחיצות בצילומי התקריב של פועלם, משהו שלעיתים עלול להיות קשה לצפייה.

כיוון שמעט סטיתי מהנושא, צריך להזכיר שוב: מדובר בדוקו-דרמה משובחת, כזאת שמאששת שוב את הקלישאה החבוטה, שלפיה הדרמות בחיים עצמם גדולות מכל יצירה דמיונית.

אני לא נאיבי: ברור לי לחלוטין שמישהו דאג שלסדרה הזאת יצטלמו הרופאים הכי ייצוגיים, ברור לי שימי צילום ארוכים נותרו על רצפת חדר העריכה, בעוד שאחרים צומצמו לתרכיז כדי להעצים את הדרמה, ובכל זאת, התוצאה מהפנטת.

בקטנה: אתמול נכתב כאן על משחק כדורסל בין ריאל מדריד למכבי תל-אביב. המשחק יתקיים הערב החל מ-21:30 בערוץ 10.