זוהר באלי, סמנכ"ל המכירות בבטר פלייס, פורש

החברה סיימה את השנה החולפת עם הפסד של 454 מיליון דולר והערת "עסק חי" בדוחות הכספיים שלה

נמשכת עזיבת הבכירים בחברת בטר פלייס: סמנכ"ל המכירות, זוהר באלי, פורש מתפקידו. כך נודע ל"גלובס". עודד שטמר יחליפו בתפקיד.

"עודד שטמר, סמנכ"ל שירות הלקוחות בחברה מזה 3 שנים, ינהל מעתה גם את חטיבות המכירות והשיווק", נמסר מבטר פלייס. "במהלך 3 השנים עודד בנה וביסס את מערך השירות, והביא לשביעות רצון לקוחות גבוהה מאוד. עודד יקבל תחת אחריותו את חטיבת המכירות במקום זהר באלי שהודיע על רצונו לסיים את תפקידו ולהמשיך לאתגרים חדשים".

שטמר מביא עימו ניסיון של כ-25 שנה בתחום הניהול, כולל בתחום הליסינג (אלבר ושלמה SIXT) וכן עבד בחברת השילוח UPS בארה"ב. כמו כן, הוא היה שותף בכיר בצוות ההקמה של פרויקט נתב"ג 2000 (טרמינל 3).

"היתה לי זכות גדולה להוביל ולבסס מכירות בסקטור חדש לגמרי בעולם התחבורה, הובלת החזון והעלאת 850 מכוניות על הכביש הן הישג משמעותי, ואני משוכנע בהצלחת החזון החשמלי", מסר באלי.

בתקופה האחרונה עברה בטר פלייס טלטלה לא פשוטה, עם החלפת 2 מנכ"לים, פיטורי מאות עובדים והפסדי עתק. החברה סיימה את השנה החולפת עם הפסד של 454 מיליון דולר והערת "עסק חי" בדוחות הכספיים שלה.

מנובמבר 2007, אז הוקמה בטר פלייס, גייס המיזם 850 מיליון דולר. כעת, כפי שנחשף לאחרונה ב"גלובס", בטר פלייס זקוקה לפי הערכות לכחצי מיליארד דולר נוספים על מנת להמשיך לשרוד. (לסיפור המלא)