סיטי הפתיע את האנליסטים עם הכנסות של 20.81 מיליארד ד'

בנק ההשקעות דיווח על רווח של 1.29 דולר למניה לעומת צפי לרווח של 1.17 דולר ■ בתחום ההשקעות רשם הבנק עלייה של 31% בשורת ההכנסות ■ מניית הבנק עולה בוול סטריט

בנק ההשקעות סיטיגרופ פרסם היום (ב') את דוחותיות הכספיים לרבעון הראשון של 2013 והפתיע את האנליסטים כשרשם תוצאות טובות יותר מהתחזיות בשורת ההכנסות כמו גם בשורת הרווח. בעקבות הדוחות, המניה של הבנק רושמת עלייה במסחר המקדים בוול סטריט.

סיטיגרופ, הבנק השלישי בגודלו בארצות הברית מבחינת היקף הפקדונות, דיווח על רווח נקי של 1.29 דולר למניה לעומת תחזיות על רווח של 1.17 דולר למניה. גם ביחס לרבעון המקביל ב-2012 נרשם שיפור שאז רשם הבנק רווח של 1.11 דולר למניה. גם בשורת ההכנסות, כאמור, הצליח הבנק להפתיע עם הכנסות של 20.81 מיליארד דולר לעומת הערכות שדיברו על הכנסות של 20.17 מיליארד דולר.

"המשקיעים לטווח ארוך ייעשו מעשה חכם אם ישקיעו במניה של הבנק", אמר ג'ירארד קאסידי, אסטרטג השקעות בבנק RBS, בריאיון לרשת CNBC לאחר פרסום הדוחות. "החברה הזאת תמשיך לראות במשך השנה שיפורים בטיב האשראי שלה כמו גם בניהול ההוצאות התפעוליות שלה, וזה מה שיעזור לה להגדיל את הרווחים".

בדוחות של הבנק נכתב כי ההכנסות מתחום המסחר במניות ובתחום ההשקעות רשמו עלייה של 31% במהלך הרבעון הראשון של 2013 והגיעו ל-6.98 מיליארד דולר. הבנק הודיע גם כי הוא בוחן את המשך הפעלת חלק מהחטיבות הפחות רווחיות ברחבי העולם.