צפו: סטודנטים יעצבו את אחת מהדירות היוקרתיות בישראל

מחר תקיים חברת ברגרואין רזידנטיאל במתחם The BOX בנמל תל אביב, את תחרות הסטודנטים לאדריכלות, שהזוכים בה יזכו לעצב פנים של דירה במגדל היוקרה "מאייר ברוטשילד"

על עיצוב הפנים של הדירות מגדל היוקרה "מאייר ברוטשילד" היו אמונים עד כה אדריכלים מוכרים, דוגמת ריצ'ארד מאייר, אורלי שרם, בוקי צוקר ואילן פיבקו. כעת, היזמית, ברגרואין רזידנטיאל, עורכת תחרות לסטודנטים ממכללת שנקר, שהזוכים בה יזכו לעצב את אחת הדירות במגדל בעצמם.

מחר (ה'), תקיים חברת ברגרואין רזידנטיאל במתחם The BOX בנמל תל אביב את תחרות הסטודנטים לאדריכלות, שהזוכים בה יזכו לעצב פנים של דירה במגדל היוקרה "מאייר ברוטשילד", שתיכנן אדריכל הבינלאומי ריצ'ארד מאייר, ונבנה בימים אלו בפינת הרחובות אלנבי ורוטשילד בתל אביב.

70 סטודנטים, שהתחלקו ל-35 זוגות, יציגו את עבודותיהם, עליהן עבדו בשבועות האחרונים, וצוות שופטים יכריע מי יהיה הזוג הזוכה, שייהנה ממלגת לימודים ומרזומה שיכלול עיצוב דירת יוקרה במגדל, בהשקעה של מאות אלפי שקלים, מתקציבה של היזמית, ברגרואין רזידנטיאל, שבבעלות המיליארדר האמריקאי ניקולאס ברגרואין וקבוצת חג'ג'-כהן.

היוזמה נולדה לפני ארבעה חודשים, כאשר מנכ"ל חברת ברגרואין יגאל צמח נפגש עם יו"ר הנהלת מכללת שנקר ד"ר יולי תמיר, ועם ראש מחלקת האדריכלות במכללה תמיר גרינברג, והשלושה החליטו על קיום תחרות סטודנטים לעיצוב דירת יוקרה במגדל. הסטודנט הזוכה יצטרף לשורת אדריכלים המעצבים דירות במגדל ביניהם מתכנן המגדל ריצ'רד מאייר, האדריכלית האמריקאית לואיז סאנשיין, והאדריכלים אורלי שרם, בוקר צוקר, אילן פיבקו, איריס רוזנהיימר. השופטים בתחרות הסטודנטים יהיו יגאל צמח, מנכ"ל קבוצת חג'ג', עידו חג'ג', האדריכלים בוקי צוקר ושירלי פריאל מאיר.

"כל קונספט המגדל מושתת על ארכיטקטורה ואומנות", מסביר צמח. "ויחד עם הרצון שלנו לתרום לקהילה ולקדם את האקדמיה בישראל בכלל וסטודנטים לעיצוב בפרט, החלטנו להקצות מאות אלפי שקלים לעיצובה של אחת ההדירות במגדל. אנחנו בטוחים שהתוצאות שיציגו הסטודנטים המוכשרים של שנקר יוכיחו כי גם דירות יוקרה יכולות להיות מעוצבות על ידי סטודנטים".

מגדל מאייר ברוטשילד יכלול 42 קומות וכ-140 יחידות דיור, המוצעות במחירים שבין 4 ל-170 מיליון שקלים. המגדל זכה בשנת 2011 ב"אות העיצוב" של איגוד אדריכלי ישראל כבניין המגורים היפה ביותר בישראל.

המגדל כולל בריכת שחייה חצי אולימפית, ספא ענק ויוקרתי, לאונג' למנוחה ועסקים, מרתף יינות, שירותי קונסיליאז', שירותי שמירה ואבטחה ועוד. במגדל רכשו דירות אנשי עסקים מובילים מהארץ ומהעולם.