איזי כהן: "הפגיעה בהטבות המיסוי לחיסכון הפנסיוני - טעות"

מנכ"ל כלל ביטוח על חשיפת "גלובס": "אני מתנגד לביטול נקודות הזיכוי לחיסכון הפנסיוני"

"צריך לשמר את החיסכון הפנסיוני. כל נושא הפגיעה בהטבות המיסוי לחיסכון הפנסיוני, כפי שדווח לאחרונה שהאוצר בוחן, הוא טעות. אני מתנגד לביטול נקודות הזיכוי לחיסכון הפנסיוני" - כך אמר היום (ד') איזי כהן, מנכ"ל כלל ביטוח, בהתייחס לחשיפת "גלובס" על כוונות במשרד האוצר לקיצוץ הטבות המס הניתנות מהמדינה, לטובת החיסכון הפנסיוני של ציבור העובדים.

כהן אמר את הדברים בהשקת פלטפורמת שירות אינטרנטית חדשנית של כלל ביטוח לסוכני הביטוח - כלל און-ליין. בין יתר הדברים, התייחס כהן למצב ענף הביטוח והחיסכון הפנסיוני, שבו פועלת כלל, ואמר: "אנו בתקופה חדשה, ויש להתאים עצמנו לכך... מה שקרה מתחילת השנה זה שביטוח המנהלים איננו עוד, אפילו שהמוצר החדש נקרא גם הוא ביטוח מנהלים. למעשה, המוצר העיקרי של ביטוחי המנהלים הלך לעולמו. כתוצאה מהמהלך שהיה בסוף דצמבר, אנו רואים כעת ענף של מוצר אחד בעיקר: הפנסיה".

מנכ"ל כלל ביטוח גם התייחס לשינויים הרבים שהוביל בחברה מאז כניסתו לתפקיד, ב-1 בדצמבר 2012, ואמר: "בחודשים האחרונים עשינו הרבה בכלל בניסיון להתאים את עצמנו למציאות החדשה. לצערי, כלל ביטוח קצת עמדה במקום בשנים האחרונות בנושאי החדשנות והפיתוח עסקי. אנו מסמנים כיום את הדרך החדשה שסימנו לעצמנו: להיות חדשניים ומובילים בענף".

כהן - שהוביל מיזוגים ופיטורים רבים בחברה, שבה הוקם באחרונה ועד עובדים יציג במסגרת ההסתדרות - הוסיף ואמר: "היה חשוב לעשות את המהלך הזה מהר ככל הניתן, כדי להשיב את השקט והוודאות מהר, כך שכולם ידעו איפה הם עומדים. החברה מתייצבת בימים אלה והוודאות חוזרת".

כלל און-ליין הינה תשתית דיגיטלית לניהול סוכנות ביטוח, המאפשרת נגישות למידע על הלוח בכלל כמו גם מכירה והפקה של פוליסות. מדובר במהלך לשיפור הבק-אופיס של החברה אל מול הסוכנים.