הבורסה מציעה לעובדיה חופשה בפריז; לבנון מעדיפה טבריה

פינוק לעובדי הבורסה בחופשה השנתית שמגיעה להם כקבוע בהסכם השכר: 4 לילות בפריז ■ האלטרנטיבה: חופשה בטבריה ■ דוברת הבורסה סירבה למסור את העלות הכוללת של החופשה

הבורסה הישראלית מדשדשת? מחזורי המסחר מתכווצים? כל זה לא מפריע להנהלת הבורסה להחליט כי כל העובדים - כ-200 איש - ייצאו כבר בחודש יוני הקרוב לנופש בעיר פריז שבצרפת. כך נודע ל"גלובס".

מדובר בחופש השנתי המסורתי של עובדי הבורסה, הקבוע בהסכם השכר שלהם. בהסכם זה הוקצב סכום קבוע מדי שנה לחופשה אליה יוצאים העובדים וההנהלה, כאשר העובדים רשאים לבחור לצרף בני זוג וילדים בתוספת מחיר כלשהי.

בדרך כלל יוצאים העובדים לחופשה בארץ, אלא שהשנה הם יזכו לבחור בין טבריה ל... פריז. דוברת הבורסה סירבה למסור מהי העלות הכוללת של החופשה בחו"ל. עדיין לא ידוע כמה עובדים בחרו לנפוש בפריז וכמה בטבריה, אולם ככל הנראה המנכ"לית אסתר לבנון תעדיף להישאר בארץ ולנפוש על שפת הכנרת.

החופשה בפריז היא ל-4 לילות וכוללת כרטיסי טיסה, לינה במלון ועוד. החופשה תתבצע בשני סבבים על מנת לא לפגוע בעבודה השוטפת בבורסה בת"א.

דוברת הבורסה מסרה בתגובה: "החופשה השנתית של עובדי הבורסה היא חלק מהסכם השכר עם העובדים ומוקצה לה סכום שנתי קבוע. יעדי החופשה נבחרים בשיתוף עם ועד העובדים. השנה ניתנת לעובדים אפשרות לבחור בין סופשבוע בטבריה או סופשבוע בפריז. גובה ההשתתפות העצמית של כל עובד נקבע בהתאם ליעד ולמספר האנשים הנלווים אליו".