טבע תקים חטיבה חדשה של תרופות ייחודיות - המניה מטפסת

ג'רמי לוין, מנכ"ל טבע: "חטיבת GSM תעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הצוותים הגנריים האזוריים שלנו. הם ישלימו זה את זה ויבנו עבור טבע נוכחות שוק אחידה וחזקה ומבודלת"

ענקית התרופות הגנריות טבע הודיעה היום (ד') על הקמת חטיבה חדשה של תרופות ייחודיות גלובליות (Global Specialty Medicines - GSM) במטרה לבסס את נתח השוק שלה בשוק התרופות הייחודיות, זאת כחלק מאסטרטגיית החברה שמטרתה ליצור יתרון יחסי ולהתמקד בשוק זה, מעבר לחטיבת התרופות הגנריות. החטיבה החדשה תנוהל על ידי ד"ר רוב קורמנס, אשר מכהן כחבר בהנהלה הבכירה של החברה.

"חטיבת התרופות הייחודיות הגלובלית החדשה מחזקת את המחויבות של טבע למטופלים, ללקוחות ולספקי שירותי הבריאות עימם אנחנו עובדים. היא משלבת את הנוכחות החזקה שיש לנו ברמה המקומית המבוססת על היכולות בתחום המוצרים הגנריים האיכותיים והנגישים שלנו עם היכולות וההיקף הגלובליים של מוצרינו הייחודיים", כך אמר מנכ"ל החברה ד"ר ג'רמי לוין.

לוין הוסיף ואמר כי "חטיבת GSM תעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הצוותים הגנריים האזוריים שלנו. הם ישלימו זה את זה ויבנו עבור טבע נוכחות שוק אחידה וחזקה ומבודלת. יצירת חטיבת התרופות הייחודיות היא אבן דרך משמעותית ביישום האסטרטגיה של טבע להעצמת יכולות המסחור שלנו. היא סוללת את הדרך למיצוב טבע כחברת התרופות החיונית ביותר עבור העולם".

ד"ר קורמנס אמר כי "טבע מציעה סל מרשים של תרופות ייחודיות, ומהלך זה יחדד ויחזק עוד יותר את המובילות שלנו בתחום. החטיבה החדשה במהותה מרכזת ברמה גלובלית את היכולות של טבע בתחום התרופות הייחודיות, ובכך מאפשרת לנו להמשיך ולממש את מחויבותנו למטופלים ולמחזיקי העניין האחרים שלנו".