מחזור גדול בבבילון: המנכ"ל מימש חבילת אופציות ענקית

מניית בבילון מרכזת את המחזור הגדול בשוק ■ על פי הערכות, כרמלי מימש שני שליש מחבילת האופציות שלו בשווי של עשרות מיליוני שקלים

אחרי ההודעה על העזיבה הצפויה של מנכ"ל בבילון אלון כרמלי, מגיע השלב של מימוש האופציות. על פי הערכות בשוק, כרמלי מימש היום (ג') כשני שליש (2/3) מחבילת האופציות למניות הלא רשומות, שהעניקה לו האסיפה הכללית של החברה בסוף חודש אפריל 2011.

לכרמלי הוענקו 1.6 מיליון אופציות למניות החברה, במחיר של כ-4 שקלים מתואם דיבידנדים, כלומר עמוק עמוק בתוך הכסף. מדובר בהטבה, נכון למחירי השוק הנוכחיים, השווה עשרות מיליוני שקלים. כעת מרכזת מניית בבילון את המחזור הגדול בשוק.

גורם בשוק, עמו שוחח "גלובס", ציין כי "המימוש נסגר מול גופים מוסדיים, והייתה 'התנפלות' על הסחורה. כנראה שהשוק מאמין שמניית בבילון הגיעה למחיר מעניין מאוד לאחר התוצאות הכספיות של הרבעון הראשון של השנה".

נזכיר כי שלשום דיווחה החברה על תוצאות הרבעון הראשון של השנה, עם הכנסות של 177.9 מיליון שקל (צמיחה שנתית של 57%). מתוכן, הכנסות שאינן מגוגל עמדו על 61.2 מיליון שקל - 34% מהסך לעומת 18% בתקופה המקבילה אשתקד. נתון זה ממחיש כי החברה מצליחה להקטין את תלותה בגוגל.

תפעולית רשמה החברה רווח של 46.8 מיליון שקל, לעומת 17.1 מיליון שקל בלבד בתקופה המקבילה אשתקד. בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 40.4 מיליון שקל, לעומת 14.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.