ערוץ 1 ישדר מיורו 2013; יעביר בתמורה לצ'רלטון את משחקי הקונפדרציות

עסקת בארטר: ערוץ 1 ישדר את משחקיה של נבחרת ישראל מיורו הצעירות, חצי גמר אחד ואת הגמר ■ צ'רלטון תקבל 12 משחקים מהקונפדרציות בברזיל

רשות השידור וחברת צ'רלטון ממשיכות לשתף פעולה, הפעם במסגרת אירועי הכדורגל הגדולים שייערכו הקיץ. במסגרת הסכם בין הצדדים שגם נחתם ואושר ברשות לאחרונה, יקבל ערוץ 1 מחברת צ'רלטון, בעלת הזיכיון לשידור טורניר יורו 2013, 5 משחקים לשידור מהטורניר.

מדובר ב-3 המשחקים של נבחרת ישראל בבית המוקדם - מול נורבגיה (5 ביוני), איטליה (8 ביוני) ואנגליה (11 ביוני), ובנוסף אחד ממשחקי חצי הגמר (15 ביוני) ואת משחק הגמר שיינעל את הטורניר וייערך ב-18 ביוני.

בתמורה סוכם כי ערוץ 1 - המחזיק, מתוקף חברותו באיגוד השידור האירופי EBU, בזכויות השידור של טורניר הקונפדרציות שייערך הקיץ בברזיל - יעביר 12 משחקים לצ'רלטון. גביע הקונפדרציות שיתקיים בין 15-30 ביוני, בהשתתפות 8 נבחרות, נחשב לטורניר הרצה לקראת גביע העולם שייערך בברזיל בקיץ 2014.

בתוך כך, ל"גלובס" נודע כי בהתאחדות לכדורגל עומדים לאשר בימים הקרובים את ההתקשרות עם ערוץ 1 לשידור "המשחק המרכזי" של ליגת העל ל-3 העונות הבאות, אחרי שרשות השידור היתה הגוף היחיד שניגש למכרז והעמידה את סכום המינימום הנדרש לפי המכרז - 15 מיליון שקל לעונה.

בתוך כך, נפתרה גם המחלוקת הגדולה שעמדה בין הצדדים, וערוץ 1 ימשיך לשדר את "המשחק המרכזי" ביום שני, כפי שדרשה ההתאחדות לכדורגל.