וייבר מגיעה למחשבים: שיחות וידיאו והודעות טקסט בחינם

שירות השיחות האינטרנטיות החינמי יפעל מלבד בסמארטפונים בחלונות של מיקרוסופט או מק של אפל ■ מלבד שיחות והודעות בחינם, וייבר מציעה שליחת תמונות, יצירת קבוצות עם עד 40 חברים ועדכון על מיקום

שירות השיחות האינטרנטיות החינמי - וייבר (Viber), מגיע גם לדסקטופ במחשבי אישיים עם חלונות של מיקרוסופט או מק של אפל. הגרסה למחשב מציעה שיחות וידיאו בין משתמשים וגם אפשרות להעביר שיחה קולית בזמן אמת מהדסקטופ לסמארטפון. האפליקציה גם משמשת לניהול שיחות טקסט במסרים מיידים בין משתמשיה.

וייבר מזהה את המכשיר בו המשתמש משוחח, כך שהודעות לא יופיעו בכל המכשירים בהם האפליקציה מותקנת.

מלבד שיחות בחינם, וייבר מציעה שליחת הודעות מיידיות, תמונות, יצירת קבוצות עם עד 40 חברים לשיתוף מידע מהיר בינהם ועדכון על מיקום. בחודש אפריל השיקה וויבר גרסה של האפליקציה שלה גם לממשק האריחים של חלונות 8.

"אנשים משקיעים זמן רב בסמארטפון שלהם, אולם זמן ניכר מהשימוש הזה מתרחש בבית או במשרד. מקומות בהם יש להם לפטופ או מחשב נייח", אומר מרקו טלמון, מנכ"ל וייבר. "עם וייבר דסקטופ, הם יכולים תמיד להשתמש במכשיר שהכי נוח להם".

מאגר המשתמשים של וייבר מגיע כבר ל-200 מיליון ב-193 מדינות, כאשר ניתן להוריד את האפליקציה למכשירי אייפון, אנדרואיד, ווינדוס פון, בלקברי וסימביאן.