ביזנס אינסיידר: אלה 20 הסטארט-אפים החמים בישראל

ביזנס אינסיידר מחמיא לישראל: "כמרכז סטארט-אפים, ישראל שנייה רק לסיליקון ואלי" ■ Waze תופס את המקום הראשון - מי עוד ברשימה?

אתר הכלכלה והטכנולוגיה ביזנס אינסיידר מדרג היום (ד') את 20 הסטארט-אפים החמים ביותר בישראל, ומחמיא למדינה על הסקטור המפותח. "על-פי כמה נתונים, ישראל מהווה היום בית ל-4,800 סטארט-אפים", נכתב באתר. "היא גם בית ללפחות 24 חממות באזור תל-אביב בלבד, כולל כאלה של מיקרוסופט וגוגל. כל זה מראה שכמרכז סטארט-אפים, ישראל שנייה רק לסיליקון ואלי".

בכתבה מצוין כי "אין זה קל למנות את הסטארט-אפים החמים ביותר והמרגשים ביותר בישראל, כי בכל מקום שתלך יש חברות צעירות שעושות דברים מגניבים ביותר". לאחר מכן פונה הכתבה למנות את רשימת הסטארט-אפים המובילים.

את המקום הראשון תופסת, לא במפתיע, אפליקציית הניווט Waze. "ווייז הוא ללא ספק הסטארט-אפ החם והמדובר ביותר בישראל בימים אלו", נכתב. "בשלב כלשהו, היו שמועות כי אפל תרכוש את ווייז. זה לא קרה אבל החברה מסתדרת כל כך טוב שהמייסד אורי לוין הפך להיות משקיע בסטארט-אפים ישראלים אחרים, כמו Pixtr".

במקום השני נמצא הסטארט-אפ Wix, ש"מספק אתרים חינמיים ובעלות נמוכה ומאפשרת לאנשים ללא רקע טכנולוגי ליצור אתרים יפהפיים. Wix מאחסן מעל ל-30 מיליון אתרים".

לאחר מכן מדורגים הסטארט-אפים הבאים: 3. בילגארד; 4. סולוטו; 5. קומרס סיינסס; 6. קונדואיט; 7. גט-טקסי; 8. פייבר; 9. איירון סורס; 10. פריים סנס; 11. אאוטבריין; 12. ביזאבו; 13. מיי הריטג'; 14. UiU; 15. קרוס רידר; 16. קורלור; 17. ווישי; 18. מוטלה; 19. מובלי; 20. ניו-וום.