מנכ"לית ביוליין: "הכסף בקופת החברה יספיק עד 2015"

כנרת סויצקי בכנס אופנהיימר: "יש כאן בית גידול מצויין לפרוייקטים, יש כרגע בקופת החברה כ-28 מיליון דולר"

"יש כרגע בקופת החברה כ-28 מיליון דולר, שאמורים להספיק עד עמוק לתוך שנת 2015. הכניסה של אורבימד השנה נתנה לחברה קרדיט מאוד חשוב". כך אמרה היום (א') כנרת סויצקי, מנכ"לית ביוליין, בכנס אופנהיימר.

"ביוליין הוקמה על סמך רעיון עסקי, שבישראל יש אנובציה ברמה בינלאומית", אמרה. יש כאן בית גידול מצויין לפרוייקטים, וביוליין הוקמה כדי לגשר על הפער בין חברות פארמה קטנה ופרוייקטים אקדמיים ובין חברות הפארמה הגדולות בעולם".

בחודש אפריל, נזכיר דיווחה ביוליין על תוצאות חיוביות בניסוי קליני Phase IIa ב- BL-7040, תרופה הניתנת בבליעה לטיפול במחלות מעי דלקתיות (IBD). הניסוי הראה כי BL-7040 בטוחה וסבילה לשימוש ויעילה בטיפול בקוליטיס, דלקת כיבית של המעי הגס שהינה סוג של IBD.

הניסוי הקליני Phase IIa היה ניסוי פתוח להוכחת היתכנות ולהערכת היעילות, הבטיחות והסבילות של BL-7040 בחולי קוליטיס פעיל. הנבדקים טופלו ב- BL-7040 במשך חמישה שבועות: במשך שלושה שבועות טיפול במינון של 12 מיליגרם ליום, ולאחר מכן, במשך שבועיים נוספים, טיפול במינון של 40 מיליגרם ליום. הניסוי הקליני נערך בחמישה מרכזים רפואיים מובילים בארץ.

סויצקי אמרה בכנס, בהקשר הפרויקט, כי מדובר ב"מוצר למעי רגיז. בוצע ניסוי להוכחת הקונספט. זהו שוק שיש בו הרבה תרופות, אך היתרון של התרופה שלנו הוא שהיא ניתנת בבליעה וניתן לקחת אותה לאורך זמן ולא רק בהתקפים".