מגרש למגורים בלב הרצליה נמכר ב-32 מ' ש'

ל'גלובס' נודע כי הזוכה היא חברת אביב אינבסטמנט שהחזיקה ב-80% מהזכויות במגרש מלכתחילה ■ למכרז ניגשו לא פחות מעשר חברות נדל"ן שונות

לאחר התמחרות מרובת משתתפים אישר בימים האחרונים בית המשפט עסקה למכירת מגרש ריק בלב העיר הרצליה המיועד למגורים ב-32 מיליון שקל. ל'גלובס' נודע כי הזוכה היא חברת אביב אינבסטמנט שהחזיקה ב-80% מהזכויות במגרש מלכתחילה. עוד נודע ל'גלובס' כי למכרז ניגשו לא פחות מעשר חברות נדל"ן שונות.

לפני כחודשיים פורסם ב'גלובס' כי המגרש, המאפשר בניית 43 יחידות דיור, עומד לצאת למכרז במסגרת הליך פירוק שיתוף לאחר שהבעלים לא הצליחו להגיע להסכמה על הבנייה או המכירה. את הליך התמחרות והמכירה ניהל עו"ד אריאל נדלר ממשרד ברנע ושות'.

מדובר במגרש בשטח 1.7 דונם ברחוב הראשונים פינת רחוב אבן האודם המשמש נכון להיום כחניון. על המגרש חלה תב"ע מאושרת המאפשרת בניית בניין מגורים בן 8 קומות ושלושה מרתפי חנייה. על פי הזכויות ניתן לבנות במקום 43 יחידות דיור בשטח עיקרי בהיקף 4,000 מ"ר מעל קומת מסחר בשטח עיקרי של כ-720 מ"ר.

הסיבה שהמכרז המדובר זכה להתעניינות רבה נעוצה בעובדה שלמגרש תב"ע מאושרת, הוא זמין לבנייה וממוקם במרכז העיר הרצליה ללא שטחים דומים מסביבו. גורמים בענף מספרים הטוענים שלמרות המיקום והזכויות מדובר במחיר הגבוה ממחיר השוק ולכן תוצאות המכרז בפועל יהיו נמוכות יותר וינועו יותר סביב 30 מיליון שקל בסופו של דבר.