בזמן שהממשלה הטילה גזירות: סטנלי פישר נפש בריביירה

בזמן שממשלת ישראל התכנסה כדי לאשר את תקציב 2013-2014, הכולל גזרות רבות על האזרחים, נגד בנק ישראל סטנלי פישר נפש בריביירה הצרפתית

בזמן שממשלת ישראל התכנסה כדי לאשר את תקציב 2013-2014, הכולל גזרות רבות על האזרחים, נגד בנק ישראל סטנלי פישר נפש בריביירה הצרפתית. כך חושפת התוכנית "שישי" בערוץ 10, שתשודר במלואה ביום שישי הקרוב.

הערב פורסמו תמונות שצילם צוות התכנית "שישי" של הנגיד פישר על כוס בירה בבית קפה בעיירה סנט פול בעודו נופש בריביירה הצרפתית, עם רעייתו ועם עוד כמה חברים. גם שם, סיפרו החברים, דיבר פישר עם שר האוצר לפיד שיחות ממושכות. פישר סירב לדבר עם צוות הצילום של התוכנית, אבל חבריו העידו שזו היתה משימה קשה מאוד לשכנע אותו לצאת לחופשה.

פישר נמצא בימים האחרונים בחופשה, אותה קטע רק אתמול בצהריים כדי להשתתף בכנס נגידי בנקים מרכזיים בבאזל. גם במהלך ההפגנות על התקציב במוצאי שבת ברחבי הארץ, נפש הנגיד בריביירה.

מבנק ישראל נמסר בתגובה כי "אתמול והיום השתתף הנגיד בכנס נגידי בנקים מרכזיים בבאזל, והשתתף משם בדיונים שנערכו בבנק ישראל. ‫‫הצעדים עליהם הודיע בנק ישראל היום הוכנו עוד לפני נסיעת הנגיד ודיונים אחרונים התקיימו ביומיים האחרונים. היום, בעידן הטכנולוגי ניתן לקיים ישיבות ללא מגבלה וללא קשר למקום הימצאותם של המשתתפים. כך גם קרה בדיונים שהתקיימו אתמול והיום. ‫‫בעניין ההשתתפות בישיבת הממשלה - המשנה לנגיד בנק ישראל, ד"ר קרנית פלוג השתתפה בישיבת הממשלה כממלאת מקומו של הנגיד ועדכנה אותו באופן שוטף".