אבי מלכה: רשת אופיס דיפו תעבור לרווח נקי באוגוסט 2013

קב' מלכה העבירה תשלום שני בסך 7.5 מיליון שקל בגין רכישת פעילות אופיס דיפו

רכישת אופיס דיפו מתקדמת: קבוצת מלכה העבירה היום (ה') לנאמנים את התשלום השני, בסך 7.5 מיליון שקל, בגין עסקת רכישת פעילות אופיס דיפו החדשה.

עם העברת התשלום השני, שולמו לנאמנים במזומן 15 מיליון שקל (בנוסף ל-10 מיליון שקל ערבות בנקאית). סכום הרכישה הכולל יעמוד על 42.7 מיליון שקל.

מאז רכשה קבוצות מלכה את רשת אופיס דיפו, מבצעים גיא גנה, מנכ"ל אופיס דיפו, והנהלת החברה מהלכי התייעלות להבראת הרשת.

הקבוצה מדווחת היום כי בחודשיים הראשונים לפעילות הושגו מספר הישגים, בהם: חתימת חוזה שכירות חדשים עם בעלי הנכסים והורדת שטחים עודפים, תוך התאמת עלויות שכר הדירה בהתאם לתוכנית ההתייעלות.

כמו כן, החברה חתמה עם מעל 70% מספקי החברה על תנאי קונסיגנציה ותשלום לפי מכר, כחלק מתוכנית העבודה שהוגדרה מראש. מהלך זה בוצע בשיתוף-פעולה עם ספקי אופיס דיפו הישנה. בימים אלה החברה מצויה בשלבים סופיים של החתמת יתרת הספקים. תאריך היעד לסיום המהלך הוא 15 ליוני 2013.

בנוסף, כחלק מתוכנית העבודה השכירה אופיס דיפו לדייר משנה 50% משטחי המרלו"ג ומשרדי המטה במודיעין, ובכך הפחיתה בכ-60% את הוצאות התקורה החודשית של המרלו"ג. מדובר בחיסכון כספי של כ-5.6 מיליון שקל בשנה. דייר המשנה הוא קבוצת ג'קי ליין לוגיסטיקה ושילוח בע"מ.

לדברי אבי מלכה, "כחלק מתוכנית העבודה מתמקדת הקבוצה בהחזרת אמון הספקים תוך הפיכתם לשותפים להצלחת החברה. שינוי המהווה שיטת תשלום אטרקטיבית לספקים משוטף+90/120 למזומן".

החברה מדווחת כי בחודש אוגוסט 2013, כ-5 חודשים בלבד מתום הרכישה, תעבור רשת אופיס דיפו לרווח נקי.

קבוצת מלכה, הנמצאת בבעלות אנשי העסקים אבי מלכה, מתמחה בשיקום והבראת חברות במשק. בין החברות שנרכשו והובראו על-יד הקבוצה: רשת ג'אמפ ורשת הרמוניה לבית הנמצאת בבעלות מירן מלכה אחיו של אבי מלכה. כמו כן רכשה הקבוצה מפעל יצרני בשם "פרייט ליין" הממוקם בברקן. בנוסף מפעילה הקבוצה גם את רשתות האופנה ml ו-ml men.