The Box מצטרף למערך הפרסום של קבוצת ניופאן

יטפל בתקציב המותג גרונדינג שיושק מחדש בארץ לאחר היעדרות של מספר שנים

שנה בלבד לאחר שערכה רה-ארגון במערך הפרסום שלה, מוסיפה לו קבוצת ניופאן משרד נוסף: ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום THE BOX יטפל בתקציב הפרסום המותג גרונדינג, אותו מתעתדת ניופאן להשיק מחדש בישראל לאחר היעדרות של מספר שנים.

אמנם מדובר בתקציב השקה לא מאוד גדול שיעמוד על כמיליון שקל, אך לאור העובדה שלרשות ניופאן עומדים שני משרדי פרסום גדולים - באומן-בר-ריבנאי וגליקמן-נטלר-סמסונוב, מדובר במהלך לא טריוויאלי.

כזכור, רק לפני שנה צירפה הקבוצה למערך הפרסום שלה את גליקמן, שהחליף את משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי אשר טיפל בתקציב שנים ארוכות. הפרידה משלמור באה בעקבות המשבר אליו נקלע המשרד, בעקבותיו הוחלט בניופאן לצאת למכרז על תקציב הפרסום.

ניופאן, שנחשב ללקוח הנהנה מתנאים מסחריים שלא משאירים למשרדיו שולי רווח גבוהים, ערך אז מכרז מצומצם, בו הוזמן להשתתף בין היתר גם גיתם BBDO, שבחר לפרוש בשלב מוקדם. חלק מההתמודדות במכרז הייתה על אופן חלוקת המותגים בין המשרדים. בסופו של תהליך נבחרו באומן וגליקמן.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ניופאן פרסמה במהלך 2012 בהיקף של כ-14.8 מיליון דולר במחירי מחירון, מתוכם 3.2 מיליון דולר באמצעות באומן ו-4.6 מיליון דולר באמצעות גליקמן.

נראה כי על רקע מרווחי הרווחיות המצומצמים שבטיפול בתקציב, לא מיהרו במשרדים להילחם על נתחים נוספים מתקציב החברה - זאת למרות שגרונדינג נחשב למותג מוכר.

בשלב הראשון ישווקו בישראל מזגנים וטלוויזיות, ובשלב השני מוצרי מטבח קטנים. מאוחר יותר מתעתדת ניופאן לשווק גם את קו המוצרים הלבנים.

שי גורן, מנכ"ל ושותף ב-The Box, אישר את הידיעה.