"הגיע הזמן לבטא את החיבור בין אתר נענע לערוץ 10"

מנכ"ל נענע10, יריב ג'יבלי: "יש תקופה של התחדשות מאוד משמעותית באתר, ואנחנו מנסים לייצר סינרגיה אמיתית בין שני גופי התוכן - נענע10 וערוץ 10"

כמעט 8 חודשים אחרי שנענע10 עבר ידיים, נראה כי באתר הישראלי החמישי בפופולריותו הדברים מתחילים לזוז גם מעל לפני השטח. באוקטובר אשתקד רכש רון לאודר באמצעות חברת JCS את מניותיה של חברת נטוויז'ן, שהקימה את נענע10, ומאז החל מסע של שינויים באתר.

תחילה עזב המנכ"ל הוותיק גיא אליאב, ואת מקומו תפס יריב ג'יבלי, שמשמש ב-10 השנים האחרונות כמנכ"ל חברת ההפקות JCSID מקבוצת JCS. בהמשך מונו גם סמנכ"לי מכירות ושיווק חדשים, ואפילו במקביל הוקם לראשונה ועד עובדים.

לפני כשבועיים נרשם גם צעד משמעותי בגזרת התוכן עם מינויו של אודי הירש, העורך הראשי של אתר NRG מבית "מעריב", למשנה לעורך הראשי של נענע10.

הצעד האחרון בהתחדשות הנוכחית של האתר הגיע במהלך השבוע האחרון עם עלייתו של קמפיין תקשורתי בהשתתפות טאלנטים מובילים מערוץ 10 שמדגיש את החיבור עם האתר, שזכה לאגף משופר שמציג את תוכניות הערוץ.

"יש תקופה של התחדשות מאוד משמעותית באתר, ואנחנו מנסים לייצר סינרגיה אמיתית בין שני גופי התוכן - נענע10 וערוץ 10", אומר המנכ"ל החדש, יריב ג'יבלי. "אני לא רוצה להיכנס למה היה קודם, אבל יש פה שני גופים שיש ביניהם חיבור אורגני, והגיע הזמן לבטא אותו בכל ההיבטים".

ג'יבלי שומר את הקלפים צמוד לחזה וממעט להרחיב בתוכניות העתידיות, אך לא מן הנמנע כי בהמשך יעמיקו היחסים בין ערוץ 10 לנענע10 עד לכדי קירבה אסטרטגית, פיזית וממשית.

"אנחנו נמצאים בתוך תהליך של לחבר בין גופים", אומר ג'יבלי. "אפשר לראות את הניצנים, הפריחה תגיע בהמשך".

- אתר מאקו וזכיינית ערוץ 2 קשת הם אולי הדוגמה הבולטת לחיבור טוב בין ערוץ טלוויזיה לאתר אינטרנט. זה הכיוון?

"אני לא רוצה להיכנס להשוואות האלה או למאקו - אלה גופים אחרים. אבל אין ספק כי החיבור היום מבחינתנו בין ערוץ טלוויזיה לאתר אינטרנט יהיה חזק יותר ממה שהיה".

- נענע10 נתפס בעיני הציבור כאתר שפונה לא מעט לקהל צעיר. תנסו להרחיב את קהל המטרה?

"אני חושב שמה שערוץ 10 מציע היום לגולשים באמצעות נענע10 זה מגוון מאוד רחב של תכנים וז'אנרים. החיבור הזה גם מאפשר להגיע לקהלים שונים ומגוונים וגם להרחיב אותם".

- התהליך יכלול גם עיצוב מחדש של האתר?

ג'יבלי: "אני לא רוצה להיכנס לדברים שהם עדיין בתהליכים. אבל אין ספק שכאתר דינמי ומשתנה אנחנו נבחן את הדברים, אבל אנחנו עדיין לא שם".