שר האוצר לפיד טס לפריז לפגישת עבודה וחופשה פרטית

לפיד ייעדר מההצבעה על העלאת המע"מ ב-1% ■ ח"כ גפני: "כשהכנסת דנה במע"מ לפיד בורח לחו"ל. הוא מנותק מהאזרחים שלא יכולים לחלום על חופשה"

יום לאחר שביטל את נסיעתו ל-OECD על רקע המשבר סביב השיוויון בנטל, טס שר האוצר יאיר לפיד לחופשה פרטית. לפיד, שעזב את הכנסת בשעה האחרונה, ייעדר מההצבעה על העלאת המע"מ ב-1%.

נזכיר כי אתמול ביטל שר האוצר את הגעתו לכנס ה-OECD בפריז בטענה כי הוא מעוניין להשתתף בפתרון המשבר הקואליציוני שנוצר בסוגיית השוויון בנטל.

ב"יש עתיד" סירבו להגיב על הידיעה, וסירבו לומר מה היעד שאליו טס שר האוצר. ל"גלובס" נודע, כי הנסיעה כולה ממומנת מכיסו הפרטי של לפיד.

מלשכת שר האוצר נמסר כי "נסיעתו של שר האוצר לכנס שרי האוצר של מדינות ה-OECD בוטלה כידוע לאור המשבר הקואליציוני בנושא השוויון בנטל. לאור פתרון המשבר הבוקר, יצא לפיד לפריז, שם ייפגש עם שר החוץ הצרפתי, פגישה שתוכננה במסגרת ביקורו שם".

בנוסף לפגישה עם שר החוץ הצרפתי לוריין פביוס, אשר תתקיים ביום שישי בצהריים, מחר אחה"צ יפגש שר האוצר יאיר לפיד עם מזכ״ל OECD אנחל גוריה.

ח"כ משה גפני הגיב בכנסת על הנושא ואמר כי "האיש מנותק לגמרי מהאזרחים, אין לאנשים כסף לחלום על חופשה, והוא ברגעים שהכנסת דנה בהעלאת מע"מ ומיסים עקיפים בורח במטוס לחו"ל".