זוועה בחולון: תינוק נחנק ואיבד את ההכרה לאחר ברית המילה

(עדכון) -התינוק נחנק כנראה כתוצאה מאכילה ובלי קשר למילה עצמה ■ לאחר פעולות החייאה שעבר בביה"ח וולפסון התייצב מצב התינוק, וכעת מוגדר מצבו טוב

השמחה הפכה לטרגדיה: תינוק בן 8 ימים הובהל היום לבית-החולים במצב קשה, לאחר שבמהלך אירוע ברית המילה שלו הוא איבד את הכרתו. לאחר חקירת נסיבות המקרה התברר כי המילה עברה ללא בעיות, והתינוק נחנק ככל הנראה כתוצאה מאכילה.

סמוך לשעה 11 בבוקר, פרמדיקים של מגן דוד אדום הוזעקו לבית-כנסת בחולון, לאחר שתינוק שעבר ברית מילה איבד את נשימתו, ובהמשך את הכרתו. צוותי ההצלה פינו אותו לבית-החולים וולפסון בעיר.

לאחר פעולות החייאה שעבר בחדר ההלם של בית-החולים, התייצב מצבו של התינוק. כעת מוגדר מצבו טוב.

מתנדב "איחוד הצלה" יהודה מזרחי, שהיה מהראשונים שהגיעו לזירת האירוע, סיפר לחדשות 2 באינטרנט על המקרה: "קיבלנו קריאה על תינוק מחוסר הכרה. כשהגעתי למקום מצאתי תינוק כחול לגמרי, לא נושם ובלי דופק. התחלנו פעולות החייאה, הנשמות ועיסויים, עד שהגיע האמבולנס ופינה אותו לבית-החולים".

לאחר חקירת נסיבות המקרה התברר כי הברית דווקא בוצעה כהלכה, והתינוק נחנק ככל הנראה כתוצאה מאכילה.

"הברית עברה בשלום ואז כולם התיישבו לאכול", סיפר אברהם, חבר המשפחה. "הוא ינק מאמו, והיא הניחה אותו בעגלה. בשלב מסוים שמו לב שהילד לא מגיב והכחיל".

"אחד האורחים התקשר למד"א, ובהנחייה שלהם ביצע לו עיסוי לבבי", הוסיף אברהם לתאר את האירוע. "במקביל הגיעו אנשי כוחות הצלה, שהמשיכו בפעולות יחד עם אנשי מד"א".