האפליקציה של מייסד PayPal תגיד לכם מתי להיכנס להריון

אפליקציית Glow של מקס לבצ'ין מציגה את מועדי הפוריות של המשתמשות, לאחר שאלה הכניסו פרטים אישיים כמו מחזורי ביוץ, טמפרטורת הגוף ועוד

מקס לבצ'ין הוא דוגמה מובהקת ליזם סדרתי שלא עוצר לרגע. לבצ'ין הקים ב-1998 את ענקית התשלומים המקוונת PayPal (יחד עם פיטר ת'יל), מכר אותה ב-2002 ל-eBay ואז הקים סטארט-אפ אחר בשם Slide, שפיתח כלי שיתוף חברתיים, שגם אותו מכר בהמשך לגוגל ועבר לעבוד בענקית האינטרנט.

עכשיו הוא יוצא לדרך עם מיזם חדש בשם Glow, שהולך לכיוון אחר לגמרי: הריון. הרעיון שאומר מאחורי אפליקציית Glow הוא לסייע לנשים לדעת מתי המועד הנכון ביותר עבורם להיכנס להריון.

כדי שהאפליקציה תעבוד היטב, המשתמשות צריכות להכניס פרטים אישיים כמו מחזורי ביוץ, טמפרטורת הגוף ונתונים נוספים, כדי לעזור בניתוח המידע של אפליקציית Glow. כך, האפליקציה מציגה את מועדי הפוריות המועדפים, ומשם משאירה את העבודה לזוג המשתמשים.

המועדים מוצגים באפליקציה בצורה ויזואלית פשוטה וברורה, והיא מעודדת כניסה יומיומית ועדכון נתונים כדי להעניק תוצאה רלבנטית ונכונה יותר.

לבצ'ין חשף את החברה והאפליקציה החדשה אתמול (ד') במסגרת כנס AllThings Digital של הבלוג הטכנולוגי הפופולרי מבית "וול סטריט ג'ורנל", וציין כי הרומנטיקה לא נשארה מאחור בכל התהליך, שנראה מהצד מעט טכני מדי.

כך, כשהאישה נמצאת ביום הכי פורה שלה בחודש, האפליקציה שולחת לה התראה שתלבש היום אחד אחד מזוגות התחתונים היפים שלה, ולבן הזוג היא שולחת התראה שיביא היום זר פרחים בדרך חזרה מהעבודה.

"אחת הסיבות שאנשים מתקשים לעמוד במועדים הנכונים כדי להיכנס להריון היא שכל התהליך הופך לשגרתי ולמאוד לא נעים", אמר לבצ'ין ל-AllThingsD.

לבצ'ין, שמודע לכך שבשוק קיימות עוד אפליקציות שעוזרות לעקוב אחרי ימי הביוץ, הסביר כי המטרה היא לא רק לעזור לנשים להיכנס להריון. לדבריו, הרעיון הוא לספק יותר נתונים למשתמשות ולמשתמשים על הבריאות שלהם ובכך להפחית הוצאות בנושאי בריאות.

מכאן שאפליקציית ההיריון החדשה היא רק צעד אחד בדרך של לבצ'ין להיכנס לתחומים נוספים בשוק הבריאות.