מניית מלאנוקס תימחק מהמסחר בבורסה בת"א בתוך 3 חודשים

המהלך נובע מההתנגדויות לחידוש כהונתו וכפל התפקידים של וולדמן כמנכ"ל ויו"ר חברת מלאנוקס, מטעמים של היעדר שקיפות ובעייתיות בממשל התאגידי בחברה ■ מניות החברה ימשיכו להיסחר רק בבורסת הנאסד"ק בוול סטריט

חברת מלאנוקס מממשת את האיומים ומודיעה הלילה כי היא תמחק את מניותיה מהמסחר בבורסה בת"א, ותמשיך להיסחר רק בבורסת הנאסד"ק בוול סטריט. המהלך נובע מההתנגדויות לחידוש כהונתו וכפל התפקידים של איל וולדמן - כמנכ"ל ויו"ר חברת מלאנוקס, מטעמים של היעדר שקיפות ובעייתיות בממשל התאגידי בחברה.

החברה מצידה מסבירה בהודעה לבורסה, כי המהלך נובע מרצונה להיות כפופה למערכת אחת של תקנות רישום במקום שתיים, לאפשר התמקדות טובה יותר של ההנהלה בעסקי החברה, וכדי לחסוך בעלויות תפעול.

המחיקה צפויה להתבצע בפועל לאחר 3 חודשים ממועד הבקשה. מלאנוקס תמשיך להגיש דיווחים ציבוריים בהתאם לכללים והתקנות של נאסד"ק ורשות ניירות הערך האמריקאית.

מחיקה של מניות מלאנוקס מהמסחר, אחת החברות הסחירות ביותר בבורסה המקומית, מטרידה מאוד את ראשי הבורסה בת"א, בשל החשש כי חברות דואליות נוספות ילכו בעקבותיה ויחריפו את התייבשות מחזורי המסחר.

לדברי מנכ"ל מלאנוקס איל וולדמן, "בעוד הרישום שלנו בבורסה בתל-אביב סיפק עבור חלק מהמשקיעים של מלאנוקס זירה למסחר במניה, אנו מאמינים כי ריכוז המסחר בנאסד"ק משרת בצורה הטובה ביותר את החברה".

מלאנוקס מספקת רכיבים לתקשורת מהירה. עד שתימחק מת"א, החברה נסחרת כיום באופן דואלי בבורסה המקומית ובוול סטריט לפי שווי של 2.41 מיליארד דולר.