חיפה: מכרז לחנויות וקולנוע באיצטדיון החדש ב-200 מ' ש'

האיצטדיון החדש בחיפה, איצטדיון סמי עופר, עתיד להכיל עם סיומו 30 אלף מושבים, חניון צמוד ל-1,500 רכבים ונגישות הן לצירי תנועה ראשיים והן לתחבורה ציבורית

החברה הכלכלית לחיפה פרסמה היום מכרז להקמה ותפעול קומפלקס בתי קולנוע במתחם האיצטדיון החדש בחיפה. מדובר במכרז בהיקף של כ-200 מיליון שקל המתייחס לשטח של כעשרת אלפים מ"ר המיועד לבתי הקולנוע והשכרת כעשרת אלפים מ"ר נוספים למסחר.

את שטחי המסחר המדוברים חכרה החברה הכלכלית מהעירייה והם יוצאו להשכרה, כפי שמסבירים בחברה הכלכלית: "המכלול של קומפלקס בתי הקולנוע ושטחי מסחר משווק במכרז כיחידה שלמה למשך 20 שנה. החברה הכלכלית תשכיר לזוכה במכרז את השטחים המסחריים שכבר נבנו ובנוסף תבנה עבורו את מעטפת בתי הקולנוע בהתאם להסכם הקמה שיחתם הזוכה שייבחר במכרז יפעיל את בתי הקולנוע וישכיר שטחים לעשרות עסקים שימוקמו במתחם המסחרי".

האיצטדיון החדש בחיפה, איצטדיון סמי עופר, עתיד להכיל עם סיומו 30 אלף מושבים, חניון צמוד ל-1,500 רכבים ונגישות הן לצירי תנועה ראשיים והן לתחבורה ציבורית.

גל פלג, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, הוסיף כי "השטחים המוצעים להשכרה נמצאים בחזית המערבית של האצטדיון במתחם מקורה ויוצרים רצף של מרכז בילוי, מסחר ובתי קולנוע. קומפלקס בתי הקולנוע ושטחי המסחר ייפעלו לאורך כל השנה. ישנה התעניינות רבה בקרב רשתות בתי הקולנוע המובילות בישראל ועסקים רבים להשתלבות במתחם המסחרי".

"השקענו מחשבה רבה על מנת שאצטדיון סמי עופר יהיה המתקדם ביותר בארץ", אמר ראש עיריית חיפה יונה יהב. "אנו מתכננים במתחם מרכז בילוי שוקק שימשוך קהל רב ושבמרכזו אצטדיון פעיל ותוסס. יש לנו עניין רב למשוך קהלים מגוונים, של נשים וגברים, צעירים ומבוגרים. מסיבה זו מוקם קומפלקס בתי הקולנוע והבידור במתחם אצטדיון סמי עופר".