בנק הפועלים משדרג את אפליקציית ניהול החשבון לסלולר

האפליקציה החדשה מיישרת קו עם אפליקציית האייפד שהשיק הפועלים לפני כשנה וכולל בעיקר אלמנטים ויזואליים שמקלים על הבנת התמונה הפיננסית שאיתה מתנהל המשתמש

בנק הפועלים משדרג את אפליקציית ניהול החשבון שלו לסלולר מתוך מטרה לפשט את השימוש בה ולייצר חוויית משתמש טובה ונוחה יותר. האפליקציה החדשה מיישרת קו עם אפליקציית האייפד שהשיק הפועלים לפני כשנה וכולל בעיקר אלמנטים ויזואליים שמקלים על הבנת התמונה הפיננסית שאיתה מתנהל המשתמש.

כך, למשל, פירעון חלקי של פיקדון יוצג בצורה ויזואלית כדי שהמשתמש יבין בדיוק את החלק שהוא פורע ואת החלק שנשאר בצד, או הצגה גרפית של מצב העו"ש ביחס המסגרת הקיימת. בנוסף, המעבר בין התפריטים נעשה בצורה תלת-ממדית וכן מותאם אישית, כך שפעולות ופיצ'רים שאינם רלבנטיים ללקוח - למשל השקעות בשוק ההון - לא יופיעו במסך המרכזי אלא רק כאפשרות בתפריט צדדי.

עוד באפליקציה המשודרגת, יכולת לדווח על כרטיס אשראי שנגנב, לאתר סניפים או להוציא מזומן ב-SMS ללא צורך בכניסה לחשבון ובהקלדת סיסמה כדי להציע גישה קלה יותר. כמו כן, ניתן לראות צ'קים סרוקים, קבלת מידע מרוכז על פעולות כספיות בתחום דומה (למשל, רכישה חוזרת בחנות פרחים) וריכוז כל פרטי כרטיסי האשראי במקום אחד.

האפליקציה המשודרגת צפויה להגיע לחנויות היישומים של אפל ואנדרואיד בסוף יוני. בבנק הפועלים ציינו היום כי 300 אלף לקוחות עושים שימוש באפליקציות המובייל של הבנק, אם כי נתון זה כולל כפילויות של פעולות מהאפליקציות השונות בסלולר ובאייפד.