לכבוד הקיץ שהגיע: בדקנו את מגלען הדובדבנים החדש

הוא נראה במבט ראשון כמו אקדח צעצוע של ילדים. הוא זול, נוח לשימוש ביד אחת ועושה את העבודה לא רע

הוא עשוי מפלסטיק בצבעי אדום ולבן ובמשקל נוצה, הוא נראה במבט ראשון כמו אקדח צעצוע של ילדים, אבל הוא מגיע למדורנו לכבוד עונת הדובדבנים, כדי לסייע לכם להיפרד מגלעיניו של הבורדו-הבורדו הזה, ובהזדמנות אחרת גם מחרצנים של זיתים.

מי שמעוניין סתם כך ליהנות מדי פעם מדובדבנים טריים אינו זקוק למגלען ייעודי. בשביל זה די להניח את הדובדבן על השפתיים, לינוק לחלל הפה, להעביר את הלשון בעדינות על ציפתו החלקה, לנגוס, לחוש בעסיס הזורם במורד הגרון, ולהיפרד מהגלעין ביריקה או באופן מנומס יותר בשליפה בעזרת האצבעות. בדקנו: כמעט כל בן אנוש מעל גיל הינקות מסוגל לכך.

אבל אם אתם דואגים לעוללים, או לחלופין מעוניינים להכין קילוגרמים של קונפיטורה, ליטרים של וישניאק (ליקר דובדבנים) או מנות אחרות שלהן נדרשת כמות גדולה של דובדבנים, אפשר לשקול לרכוש מגלען ייעודי, אולם לא בהכרח דווקא את זה של חברת chef'n.

בדקנו. הוא זול, נוח לשימוש ביד אחת ועושה את העבודה לא רע. כל שעליכם לעשות הוא להניח את הדובדבן במקום המיועד, ללחוץ על הידית האדומה המזכירה הדק של אקדח, אז נשלף לו גליל פלסטי משונן אשר אכן מחלץ ברוב המקרים את החרצן מהדובדבן. הבעיה היא ברסס המותז אז על השיש ועל הידיים. אם אתם באמת זקוקים למגלען דובדבנים, יש טובים (ויקרים) ממנו, למשל של חברת OXO, שלו הנדסת אנוש חכמה יותר, חומרים איכותיים יותר ומכל שקוף להגנה מרסס העסיס.

40 שקלים בחנות Brass ברח' אצ"ל 53 ראשל"צ, במשרדי היבואן בכניסה לקיבוץ חורשים, בחנויות נוספות או דרך האתר: www.brassbrands.co.il