תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה יצא למכרז

היקף הפרסום של האוניברסיטה עמד ב-2012 על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון

תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה יצא למכרז - כך נודע ל"גלובס". השבוע הסתים שלב הגשת המסמכים הראשוני, ונראה כי כ-8 משרדי פרסום בחרו להשתתף.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה עמד על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון בשנת 2012. מתחילת השנה הושקעו בפרסום כ-560 אלף דולר.

תקציב האוניברסיטה הפתוחה מנוהל מאז 2009 במשרד הפרסום גלר-נסיס או בשמו היום פובליסיס ישראל. המשרד קיבל את התקציב בתום מכרז בו לקחו חלק 4 משרדים.

כמו רוב המכללות והאוניברסיטאות, חלק ניכר מתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה מופנה לפעילות באינטרנט, ולכן זכה גלר-נסיס בתקציב, בין היתר תודות לשיתוף-פעולה של מה שהיו אז שתי זרועות של קבוצת פובליסיס בישראל: גלר-נסיס באוף ליין וארק אינטראקטיב באינטרנט.

שלא לייחוס מספרים גורמים בענף כי המכרז כולל מספר סעיפים בעייתיים - למשל דרישה למחיר מדיה קבוע למשך 3 שנים שהם אורך החוזה.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988