רומן אברמוביץ' מחפש סטארט-אפים להשקעה בישראל

מקורבים לחממת ‏TheTime‏ אישרו ל"גלובס" כי אברמוביץ' אכן נפגש עם אנשי החממה אך דבר לא סוכם באשר להשקעה בחממה עצמה

‎‎המיליארדר הרוסי והבעלים של קבוצת הכדורגל צ'לסי, רומן אברמוביץ', ניצל את שהותו בישראל, לרגל יום הולדתו של נשיא המדינה שמעון פרס, גם לטובת עסקים. אברמוביץ', שכבר ביקר בישראל בעבר, נפגש עם מספר סטארט-אפים וחממות טכנולוגיות ישראליות, בהן ‏TheTime‏ שנמצאת בשליטת הפרסומאי אילן שילוח.

מקורבים לחממת ‏TheTime‏ אישרו ל"גלובס" כי אברמוביץ' אכן נפגש עם אנשי החממה אך דבר לא סוכם באשר להשקעה בחממה עצמה. בעלי המניות בחממה הם שילוח (30%), ניר טרלובסקי (25%), מנהלים במקאן אריקסון ובמטומי (17%), חברת יורוקום (9%) ומשקיעים פיננסיים נוספים.

אברמוביץ' נפגש גם עם מספר סטארט-אפים אך נראה שבינתיים הדבר לא הבשיל לכדי השקעה כלשהי. במידה וכזו תצא לפועל, היא תהיה הראשונה של אברמוביץ' בתחום הטכנולוגיה וההיי-טק בישראל ובכלל.

הביקור של המיליארדר הרוסי בישראל הוביל לפרסומים בעיתונות הזרה, לפיהם אברמוביץ' ניצל את שהותו גם כדי לקדם את עסקי הכדורגל של צ'לסי, בה הוא מחזיק כבר עשור שלם. על-פי הדיווחים, אברמוביץ' מנסה לצרף לשורות קבוצת הכדורגל הלונדונית את כדורגלן נבחרת ספרד הצעירה וקבוצת ברצלונה, טיאגו אלקנטרה, שנמצא בימים אלה בישראל לרגל אליפות אירופה לנבחרות צעירות. טיאגו היה שותף אמש לניצחונה של נבחרת ספרד באליפות והבקיע שלושער שהעניק לנבחרת את הזכייה במפעל.